Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Nu behöver jag höra era solskenshistorier om hur bra det gått att vända bebisar i magen! ;) Flickan ska komma den 2 januari och har... 2
Svar
35
· Visningar
8 096
Senast: jacko
·
Gravid - 1år Jag väntar mitt första barn och det känns underbart roligt!:love: Jag hade tid förra veckan för ultraljud, och det är nåt som jag... 2
Svar
23
· Visningar
4 461
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Ja nu den 9 dec fyller bästa kompisens dotter 1år och jag vte inte vad jag skall ge till henne. Jag och en annan tjejkompis hade...
Svar
11
· Visningar
1 235
Senast: Lydia
·
G
Gravid - 1år Postade detta på ett annat forum också utan resultat, så jag provar buke där man jämt brukar få vettiga svar :laugh: Min lilla som nu...
Svar
10
· Visningar
1 310
Senast: Gnarpis
·
P
Gravid - 1år Peperoni Con Queso från Ridderheims? Det är mellanstarka krispiga pepperonis fyllda med ört- och vitlöksost. I innehållsförteckningen...
Svar
10
· Visningar
1 940
Senast: Zody
·
K
Gravid - 1år hur har ni gjort för att skona era andra barn? har en dotter på 2år 8mån och fåtten liten pojke nu på snart 1vecka, tyvärr har han...
Svar
8
· Visningar
2 041
Senast: krume
·
Övr. Barn Jag har ju tidigare skrivit om sonens skola och de problem vi haft med att han inte fick gå i den skolan där alla hans kompisar skulle...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: Zoya
·
A
Övr. Barn Min son som är 10år ska på snickrar/bygg dag under v44. Dom ska bygga lådbilar. Lådbilarna kommer att spikas ihop. I inbjudan står det... 2
Svar
22
· Visningar
3 633
Senast: ande
·
Övr. Barn Är det sant att man måste vara gifta och då i bestämt antal minimum år? Att det kostar 140 000-200 000kr (- 40 000kr från fk)? Att man...
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: Görel
·
Övr. Barn spinner av på en annan tråd, vill inte dra den här diskutionen där, den har redan spårat ur.... så vem ska få skaffa barn? ska det... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
17 866
Gravid - 1år Vi håller på att förbereda bebisens ankomst (BF 2 jan) och har fått tag i en hel del bra grejer via blocket. Vi har dock inte fixat... 2
Svar
20
· Visningar
6 285
  • Låst
Gravid - 1år Vi kan väl också ha en tråd, vi som ska ha i vinter! Hur mår ni? Har ni varit på undersökningar på sistone? När har ni inskrivningar och... 100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
110 397
Senast: Snurrfian
·
B
Övr. Barn Anonymt nick då jag ev blir igenkänd annars och då även mina vänner. Jag har längtat efter barn sedan jag var 18 år och ännu att par... 2
Svar
25
· Visningar
2 681
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Jag har bott och arbetat i Norge sedan några år tillbaka. Min sambo och jag kommer att få barn till våren. Som mammaledig får jag 100 %... 2
Svar
25
· Visningar
3 539
Senast: jerseyko
·
Småbarn Igår var vi med äldsta dottern på 5-års kontroll. Hon fick underkänt på det mesta:crazy: Hon skulle stå på ett ben i 20 sekunder... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
29 418
Senast: Messy
·
Övr. Barn Idag kommer ju föräldrapengen, men jag har fortfarande inte fått in dem på kontot. Kommer de nån gång under dagen eller ska de komma...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Sonen HATAR vagnen till mitt stora förtret och tycker den är djävulens påhitt :devil: men älskar famnen och då hänga i selen :love...
Svar
18
· Visningar
1 607
·
Gravid - 1år Nu är lillan snart 4 månader och vi tänkte börja ge henne lite smakisar och planera hur vi ska lägga upp matningen. Så hur gick ni till...
Svar
13
· Visningar
1 265
·
Gravid - 1år någon som gjort något misstag med era små som kunde slutat illa?
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: caradan
·
W
Småbarn Hur skulle ni göra? "Vårt" dagis är stängt alla mellandagar under jul. Dagarna mellan jul och nyår är sambon ledig och hemma med...
Svar
18
· Visningar
2 636
Senast: Elinkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka