Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Usch jag är en nedrans högproducerande mjölkkossa :o Försöker få slut på amningen nu, men lilla exem fia har lite svårt att sova på...
Svar
4
· Visningar
1 119
Senast: esprit
·
V
Småbarn Funderade i morse på om det överhuvudtaget är någon skillnad på gröt och välling? Grötpulvret var slut så jag blandade gröt på...
Svar
1
· Visningar
3 793
Senast: ia_
·
P
Övr. Barn En person jag känner har flippat ur ordentligt senaste tiden Vet inte om man ska kalla henne extremt överbeskyddande eller nåt :crazy...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: pleasehelpme
·
Småbarn Har börjat skola in nu, men tycker inte säkerheten tas på stort allvar presis. ALLA dörrar har BARA klämskydd på insidan....presis som... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 402
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Hur ofta är det att det tar lång tid för kroppen att ställa om sig efter p-piller. De skyddar ju inte om man missar någon dag normalt...
Svar
9
· Visningar
1 973
Senast: Galapago
·
E
Småbarn Jag är föräldraledig och ahr idétorka.... Kan ni dela med er av tips på roliga lekar att hitta på med en tre åring? Har fastnat i samma...
Svar
5
· Visningar
2 152
Senast: Elisabethh
·
Småbarn Tänkte köpa lite kläder till ena syrrans syskonbarn. Men de behöver ju lite specialkläder och jag har frågat i varenda affär i Skövde... 2
Svar
21
· Visningar
2 254
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Pratade igar med mina australiska vanner om ord for konsorganen. Jag anvander ju snippa nar jag pratar med Sophia om hennes. Man kan...
Svar
1
· Visningar
2 529
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Min tjej är nu 16.5 veckor och blir 4 månader gammal den 11 December. Idag var jag på BVC med Enya och barnmorskan och jag diskuterade...
Svar
11
· Visningar
1 416
Senast: doglover
·
Småbarn Vad skulle det kunna vara? Gärna något som inte sannolikt ges av andra, förutom en rosa prinsessklänning (den är av hankön)?
Svar
2
· Visningar
3 039
Senast: No1
·
Övr. Barn Idag hände det som inte får ske, eller iaf tycker man inte det! Min systerson slutade andas och dom lyckades inte få liv i honom igen... 2
Svar
23
· Visningar
4 319
Senast: tessiem
·
Gravid - 1år Jag behöver tips på en overall i strlk. 68 till in tjej. Den ska passa nu i vinter när det är kallt. Hon ska vara både i vagnen och i... 2
Svar
24
· Visningar
2 620
Senast: Koltinna
·
Gravid - 1år Det verkar ganska vanligt (?) att mjölken "inte räcker till" och man ger ersättning till spädbarn. Jag börjar fundera på om en orsak är... 2
Svar
20
· Visningar
2 105
Senast: ridtravare
·
V
Övr. Barn Hej ! Kan någon hjälpa mig med en sak... Det är så att jag är skilld sen ett tag sen -07 och jag tänker på detta med underhåll...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: astronaut
·
Övr. Barn Min äldsta dotter, snart 17, ombads av Facebook att beskriva mig med tre ord. "best mommy ever" skrev hon :love: Och detta trots allt...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Thomasine
·
Gravid - 1år Någon som har en sådan? Bra eller dålig?
Svar
5
· Visningar
1 485
Senast: Sjalen
·
Småbarn Min mjölk räcker nog inte till och lillan inte nöjd och går inte upp i vikt som hon ska, så det känns ganska nödvändigt att komplettera...
Svar
10
· Visningar
1 203
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Ni med barn under ett år, har/ska ni vaccinera? Varför/varför inte? Jag vet att det finns en till tråd i ämnet men där behandlas mest... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 612
Senast: Calazirya
·
P
Småbarn Jag har en dotter som är strax över 1,5 år och behöver tips inför julklapparna. Jag har inga vänner som har äldre barn än min dotter så...
Svar
9
· Visningar
4 261
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hur ofta är det okej att ha sammandragningar för att det ska anses som normalt? Sedan imorse har jag haft flertalet sammandragningar... 2
Svar
35
· Visningar
23 257
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka