Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år De två sista gångerna vi badat lillen så blir han hysteriskt rädd :( Vi har inte gjort något annorlunda utan detta kom bara helt...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: tinissen
·
Svar
27
· Visningar
6 364
Senast: Chlo
·
Småbarn VÄLKOMMEN LEAH! Den 6 December såg Leah dagens första ljus. 49 cm lång, 3665 g tung. En liten söt tös med mycket hår. En...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: _Viva_
·
Småbarn Lite av en nonsenstråd får jag väl erkänna, men det vore skoj att få höra vilka barnprylar ni tycker har varit allra mest ovärderliga... 2
Svar
38
· Visningar
3 350
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Vi brukar fira nyår med sambons mor m familj, men i år tvekar jag. Hon bor nämligen i halmstad, ca50 mil bort :crazy: Sambon vill så... 2
Svar
22
· Visningar
2 343
Senast: Mammas
·
Övr. Barn Tråden blev låst då moderator inte tyckte det var ok att diskutera en annan TS tråd. Men nu till grundfrågan, vad tycker ni om det... 2
Svar
30
· Visningar
2 351
Senast: Sar
·
E
Övr. Barn Ja jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja, men jag ska försöka skriva så att ni förstår mig. Det är såhär att JAG har tagit...
Svar
8
· Visningar
1 770
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Är det någon som vet hur stort bagage det är på mitsubishi galant jämfört med volvo v70? Förslag på andra bättre begagnade bilar med...
Svar
15
· Visningar
5 635
Senast: saltahajen
·
Gravid - 1år Hur länge var era barn fixerade innan de föddes? Jag blev lite förvånad idag när min BM sa att bebisen var fixerad i mitt bäcken. Jag...
Svar
15
· Visningar
3 624
Senast: mizzcat
·
E
Övr. Barn Någon som har erfarenhet av att ha barn i Internationella skolan och/eller Svenska skolan utomlands? Hur fungerar det? I vilket land...
Svar
6
· Visningar
2 823
Senast: keilir
·
E
Gravid - 1år Ni alla som går hemma och väntar tills det är dags för förlossning, vad gör ni?? Bortsätt att jag går här hemma och sköter hemmet och...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: Miks
·
  • Låst
Övr. Barn (är från en annan tråd i cyberrymden som pågår just nu) Som rubriken säger; Vi har troligen blivit anmälda till Soc för att vi... 2
Svar
27
· Visningar
2 951
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ungefär när började ni köpa saker till bebisen när ni var gravida? Tex vagn, säng och andra saker man kan tänkas behöva och inte behöva... 2
Svar
33
· Visningar
4 182
Senast: Calazirya
·
N
Övr. Barn Nova ska döpas i början på augusti och de skulle va kul att ha en "egen" låt. Men jag å sambon lyssnar mest på rock och de kanske inte... 2
Svar
38
· Visningar
9 418
Senast: Ela
·
Övr. Barn Jag behöver lite råd av er bukare. Min dotter på 1 månad har kolik och har stort behov av att bli buren hela tiden då hon har ont... 2
Svar
25
· Visningar
2 197
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Jag skulle vilja veta: hur sover era barn? På dagarna; hur många/långa sovpass har de? På nätterna, hur länge, hur många gånger äter... 2
Svar
22
· Visningar
1 945
Senast: _Viva_
·
Gravid - 1år Hur har era barn gjort? Hur pass mycket vet man om vad som påverkar vad dom "väljer"? Jag minns ju att bvc var rätt på innan Vidar...
Svar
17
· Visningar
2 122
Senast: skogstomten
·
Småbarn ....vad har ni för anledning till att inte vaccinera? Ja mot svininfluensan då. 2 3
Svar
56
· Visningar
5 253
Senast: Sjalen
·
S
Gravid - 1år Någon här inne som har en sån? Vad tycker ni? är ni nöjda? Vilken liggdel har ni? Vi har nästan bestämt oss för att beställa en...
Svar
17
· Visningar
5 060
Senast: Sozzi
·
L
Övr. Barn Ja, jag har skaffat ett anonymt nick. Även om jag inte är jättekänd här på Bukefalos är sambons båda systrar och mamma här inne och de... 2
Svar
29
· Visningar
9 910
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka