Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Gravid - 1år Jag undrar om ni vet hur det funkar med om man har ett jobb som inte är 100% och blir erbjuden 100% ganska precis innan jag går på...
Svar
2
· Visningar
618
Senast: Copcorn
·
Övr. Barn Jag har alltid haft en bra kontakt med sambons dotter, som fyller 18 idag. Vi har haft våra duster då hon har lite problem att hålla sig... 2
Svar
31
· Visningar
3 232
Senast: vindvissla
·
N
Småbarn Idag när vi va på återträff med föräldrargruppen, så pratade sköterskan om kost. så kom hon in på det att om ett barn börjar vakna på... 2
Svar
32
· Visningar
2 617
Senast: KisseNova
·
E
Gravid - 1år Ja min fråga e ni som då är gravid..Hur många brukar kolla på Förlossningsklinken vardagar kl 13.25 på TV4?? Jag e så inne i det så jag...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: EmmaTruelove
·
M
Gravid - 1år Äntligen har lillasyster fötts :) Efter alla förvärkar trodde jag att hon skulle komma tidigare och efter hinnsvepningen i måndags fick...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Hur ska det se ut i rutan där resultatet ska komma? Ska det bli ett knappt synbart streck även om det inte är positivt? 2
Svar
26
· Visningar
7 604
Senast: vindvissla
·
A
Småbarn om man får reda på efter ett år att man är pappan till ett par, blir man återbetalningsskyldig för underhållet mamman fick av fk det... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 220
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Ar det sa at man har samre immunforsvar nar man ammar? Jag har akt pa inflluensan/ forkylning igen. Har 39 i feber, frossa, ont i...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: Krusan
·
Gravid - 1år Hur gammal var du och din partner när du blev gravid första gången (om du nu har fått fler barn)? Var det planerat? Om det var... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 663
Senast: Galapago
·
Övr. Barn Hur tusan väljer man egentligen? Självklart fattar jag att man måste sätta ut vissa kriterier som man har, annars bli det ju stört... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 371
Senast: Galapago
·
Övr. Barn Är det en helt omöjlig sak att kombinera, att skaffa barn och studera samtidigt? Finns det några här på buke som pluggar och har... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 919
Senast: Svartfot
·
L
Gravid - 1år någon kanske minns min tråd.. http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1002758 I söndags kväll satte allt igång, tisdag morgon... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 956
Senast: Cilla
·
Gravid - 1år Jag har på senaste tiden blivit rädd för att min lilla tjej på 8 veckor ska drabbas av PSD. Jag har börjat få svårt att sova om nätterna...
Svar
18
· Visningar
1 723
Senast: Gnarpis
·
Småbarn Nu börjas det, min dotter är inte ens två år och igår var det en flicka på dagis som sa att min dotter ser ut som en gris med hennes... 2
Svar
36
· Visningar
6 987
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Jag mår så himla dåligt över mitt föräldraskap. Känner mig helt värdelös som mamma :( Jag har 2 barn 3 & 7 år och jag har sen första...
Svar
12
· Visningar
3 106
T
Gravid - 1år Jag ställer mig lite tveksam till om jag kommer vaccinera mig som gravid för svininfluensan. jag är förvisso bara i 6 vecka, men ett... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 820
Senast: Hoppla10
·
C
Gravid - 1år Tänkte hålla mig anonym lite i början, men jag plussade igår och imorse (:angel:) Har lite svårt att få in det, får väl låta det gå...
Svar
18
· Visningar
2 711
·
Övr. Barn Min dotter började redan i somras klaga på väldigt ont i sina fötter. Hon har ont i hela fötterna och även vid palpering. HOn har ont... 2
Svar
37
· Visningar
16 036
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Ja vad säger ni? Kom på att jag ju inte bidragit med min, och tänkte att vi kanske kunde ha en tråd där de som vill kan skriva in sina? :)
Svar
12
· Visningar
4 030
Senast: Zantha
·
N
Gravid - 1år ...gjorde jag ett gravtest och det visade positivt typ innan jag ens kissat klart!! Ringde genast min sambo och berättade, som...
Svar
10
· Visningar
1 588
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka