Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Har en fundering som jag inte tänkt på... Jag pluggar nu. Har några veckor kvar på barnen att ta ut och tänkte ta det typ när jag har...
Svar
9
· Visningar
956
Senast: Anastacia
·
Gravid - 1år Som säkert de flesta har märkt tycker jag att andningslarm är världens bästa uppfinning ;). Nu är dock L 9 månader och är inne i en...
Svar
13
· Visningar
3 208
Senast: havreflinga
·
M
Övr. Barn Igår kom jag på min nyblivna nioåring (bonusson) med att porrsurfa! Det började med att han satt vid datorn och när jag kom upp var...
Svar
9
· Visningar
2 953
Senast: Cizma
·
Gravid - 1år Tja, som rubriken lyder... Vätska o åter vätska antar jag? Än är inte magsjukan ett fullbordat faktum, men sambon var dålig i förrgår o...
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: ako
·
Gravid - 1år Är gravid i v6, min pojkvän är tysk medborgare men bor i sverige. Nu kom jag att fundera på vad som händer med barnet? blir det... 2
Svar
24
· Visningar
2 682
Senast: Mikan
·
M
Övr. Barn Är det någon som har använt sig av air shell när du rest?? Vi ska åka till Mallis snart och jag funderar på att använda det då. Vad...
Svar
8
· Visningar
2 457
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag och sambon har lite smått börjat prata om att starta bebisverkstad ( :love: ) och självklart kommer frågor upp. Sambon är 25 och...
Svar
9
· Visningar
2 795
Senast: Copcorn
·
Gravid - 1år Finns det nåt sånt? I så fall är det nog det vi går igenom just nu. Iofs verkar det vara på väg över, för 1-2 veckor sen var det...
Svar
1
· Visningar
819
Övr. Barn Det här med giftiga ämnen och barnsäkring av hemmet.. Har en lista här framför mig och blev helt paff över hur mycket man har hemma som...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Vi ska till Grekland om 2 veckor och vill inte gärna ta med stora emmaljungan till Tuva 11 månader. Vad jag förstått kastas det hej vilt...
Svar
7
· Visningar
3 072
Senast: NeverEver
·
Småbarn Åldern 2 till 4 år Låter ni dom vara ute ensamma men kikar i fönstret då och då?
Svar
19
· Visningar
1 446
Senast: Bebben
·
Småbarn Jag är inte så sugen på det där med att skaffa barn än, men en sak vet jag alldeles säkert. Det är att jag skulle vara en fruktansvärt...
Svar
10
· Visningar
1 350
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Nu är det kris! Jag gå in på ett lite känsligt ämne, men ni bukare brukar vara kloka så jag vänder mig helt enkelt hit i hopp om råd...
Svar
15
· Visningar
1 866
Senast: Blue_moon
·
V
Gravid - 1år Jag har av någon anledning börjat fundera på om jag möjligtvis är gravid, självklart ska jag göra ett grav.test men måste ju passa på...
Svar
5
· Visningar
1 833
Senast: vetinteriktigt
·
Övr. Barn Vet om Blingo och me&i, men mer då? Blir lite sugen att prova det här, nu när man är mammaledig och har lärt känna jättemånga...
Svar
18
· Visningar
2 282
Senast: ameo
·
Småbarn Skruttvalle är 63 cm lång och jag tycker hans ben PRECIS ryms att hänga utanför selen nu utan insatsen. Men det känns som om det är lite... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 529
Senast: vindvissla
·
L
Gravid - 1år Nu kommer jag med fler dumma frågor såhär på lördagskvällen. Ni får ursäkta nojjig och lätt förvirrad förstagångare... ;) Det finns... 2
Svar
22
· Visningar
1 746
Senast: jerseyko
·
  • Låst
Övr. Barn Infektionsutlöst astma, ingen allergi hos barn och katt Har kopierat denna från kattforumet för jag vill ha lite svar från kloka...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Snurrfian
·
L
Gravid - 1år Någon klok människa som orkar förklara för mig? Skillnaden mellan sjukskrivning och havandeskapspenning? Jag är i v.31+6 nu, och...
Svar
9
· Visningar
6 949
Senast: lilla_maaliiin
·
Övr. Barn Hur ska ni göra med era små, vaccinera eller inte vaccinera ? Till riskgruppen hör alla barn under 2 år .. Jag och min sambo ska... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 179
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka