Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år För att inte kapa en annan tråd i ämnet startar jag en ny. Under graviditeten erbjuds vi ultraljudsundersökning. För oss föräldrar är... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 970
Senast: vindvissla
·
Småbarn Mot riktigt röd och irriterad hud? När Loke är hemma hos mig så går han utan blöja väldigt ofta. Det är när vi är ute och när han sover... 2
Svar
21
· Visningar
6 234
Senast: Mirre
·
S
Övr. Barn Min 14åriga dotter slog sig igår, hon kom fel med "långfingret" när hon landade typ. Och nu är det jätte svullet och göra väldigt ont...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: GotAsecret
·
Gravid - 1år Fick idag reda på att jag är gravid :):). Har sedan 9 år fibromyalgi och har på senare tid även fått ulcerös colit. Hur har andra mått...
Svar
2
· Visningar
1 323
Senast: Mikan
·
M
Övr. Barn Har nu suttit en bra stund och försökt leta fram information på deras hemsida om vad som gäller för föräldraledighet.... Sonen L...
Svar
7
· Visningar
843
Senast: jerseyko
·
L
Gravid - 1år Har senaste dagarna kännt mig lite "konstig". Har inte kunnat sätta fingret på vad som är felet, men känner mig trött, hängig, grinig...
Svar
9
· Visningar
28 067
Senast: lilla_maaliiin
·
Gravid - 1år Hej! jag väntar mitt första barn nu den 15 augusti.:love: har ett par dagar (ca 4) haft väldigt slemmiga flyttningar och...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jaaa, det blev klart nu att min lillasyster blev placerad hos mig och min pojkvän. Soc testade med LVU och detta gick igenom i...
Svar
4
· Visningar
1 216
A
Övr. Barn Vi har just flyttat och skolan(1-6) i området har en riktigt tråkig miljö. Däremot finns möjlighet att gå i en montessoriskola i en...
Svar
19
· Visningar
2 093
W
Småbarn Efter en underbar vecka i Grekland kunde vi konstatera när vi var hemkomna att dom röda märkena var loppbett på vårdcentralen. Har ni...
Svar
4
· Visningar
11 039
D
Övr. Barn Nåogon som har fått ovanstående diagnos? Vad fick ni för behandling? Gick värken över fort?
Svar
3
· Visningar
1 898
Senast: CillaW
·
Z
Övr. Barn ... ifall er 13-17åriga dotter (alt. son, dock inte lika vanligt) kom hem med en kille (rättare sagt man) som var 25-35år? (eller ännu... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 305
Senast: Julle
·
D
Övr. Barn Hur hade ni gjort? Jag har ¤%& ont i händerna, har blivit diagnosticerad (stavas?) med Morbus de Quervain syndromet, dvs jag har ont...
Svar
7
· Visningar
2 004
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Jag blir lite rädd för mina grannar, eller rättare sagt, rädd om deras barn, för föräldrarnas syn på hur barn kan skötas. Och innan... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 684
Senast: Anastacia
·
Gravid - 1år Efter att ha smygit runt här och på massa andra forum ett tag så var det min tur att plussa. Hade nästan gett upp hoppet. Det tog sig på...
Svar
8
· Visningar
1 142
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Elias är inte så pigg på att amma vissa timmar på dygnet, han är alldeles för rastlös och har inget tålamod till det alls... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 807
Senast: jeeenny_
·
Gravid - 1år Jag längtar jätte mycket till jag och sambon ska skaffa barn och mitt hjärta säjer NU medan huvudet säger vänta. Bebis tankar finns i... 2
Svar
38
· Visningar
3 001
Senast: Oregano
·
Övr. Barn Man blir ju bara ledsen av att en sån här situation ens kan uppkomma. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5609802.ab Är det en...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Lycanthrope
·
B
Gravid - 1år Ja.. nu tycker jag att det är dax för en tråd för oss, eller? :laugh: Jag väntar och längtar och väntar och längtar...... :love... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
14 549
Senast: Gnarpis
·
J
Gravid - 1år Hallå alla! Tänkte att det nog finns ett gäng här som kan hjälpa en stackars förstagångs-förälder att få lite klarhet i mina...
Svar
17
· Visningar
1 353
Senast: johannaruff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka