Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Vi kämpar på med våra sömnproblem. Har fått hjälp av BVC, men vår ettåring sover fortfarande inte speciellt bra på natten. Mycket... 2
Svar
20
· Visningar
3 365
Senast: Lydia
·
Småbarn Hur gör ni som har flera barn i närliggande åldrar med leksaker? Har de gemensamma leksaker, eller har varje leksak en "ägare"? Vi...
Svar
12
· Visningar
2 680
Senast: Jarrah
·
Gravid - 1år Är bjuden igen på bröllop! :) Alltid lika roligt, men denna gången får jag lite ångest. Förra sommaren stod det på inbjudan att det...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Vilka bindor och vart köper man dom som man behöver efter förlossningen?
Svar
6
· Visningar
2 448
Senast: jerseyko
·
V
Övr. Barn ja jag har ju både sett på TV och läst i tidningaran om att försäkringskassan inte dierkt är någon snabb myndighet MEN har inte tänkt på...
Svar
10
· Visningar
1 595
Senast: vickis-pajala
·
A
Övr. Barn Hej! Nu e jag här igen och jag ska erkänna en sak och jag vill absolut inte klankas som dum i huvudet eller liknande.. Jag har inga... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 548
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle känna så här, men min snart 16-årige son har träffat en tjej genom en kompis syster. Tjejen är 13 år, o bor 8...
Svar
9
· Visningar
1 447
Senast: kenttjej
·
Småbarn En kort fråga är.... kan en tjej som är 2,5 år gammal ha ett rum på ovanvåningen och klara av att gå i trappa? Jag minns inte när...
Svar
7
· Visningar
3 461
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Idag kom dottern hem och var rejält ledsen och förbannad. En kille hade smetat in ett stort tuggummi på hennes axel. Hon hade en stor... 17 18 19
Svar
363
· Visningar
48 577
Senast: Maris_
·
Gravid - 1år Jag har en Volvo V50. Just nu sitter lillan i baksätet. Men ibland är det skitjobbigt när man åker ensam med henne, och hon blir lessen... 2 3
Svar
57
· Visningar
13 240
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Elias är vaken max 1,5-2 timmar åt gången för att sen sova ungefär lika länge. Sen dessutom somnar han runt 21 på kvällen för att vakna...
Svar
16
· Visningar
3 955
Övr. Barn Vilken färg hade ögonen när barnet föddes och hur länge hade de den färgen? 2
Svar
31
· Visningar
9 156
Senast: caballus
·
Övr. Barn Vilken skillnad det är i jämfört med danska "Unga mödrar". Inte alls lika sunkigt tycker jag. Har ni sett det?
Svar
17
· Visningar
2 643
Senast: Japanesen
·
P
Gravid - 1år Jag skriver under ett anonymt namn för det känns lite privat. Jag fick barn tidigare i vår, och har haft mens en gång sen dess. Den...
Svar
6
· Visningar
1 506
Senast: ameo
·
B
Gravid - 1år Hej alla! Det är knappt med tiden här online, umgås bara med vår älskade dotter som har hunnit bli 24 dagar gammal :love: Men jag...
Svar
9
· Visningar
2 473
Övr. Barn Min äldsta flicka säjer sig ibland ha ont i knän och/eller fotleder och fötter. Ibland kommer även handlederna på tal. Jag började för...
Svar
16
· Visningar
12 913
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Lill tjejen våran (snart 4 månader) har ju haft rejält besvärligt med magen, det hade det blivit en smula mildare. Men i kväll tog det...
Svar
10
· Visningar
6 932
Småbarn Jag börjar bli lite nervös nu. Jag trodde på något sätt att barn slutar amma av sig själva. Sam är 19 månader och tycker fortfarande det... 10 11 12
Svar
236
· Visningar
14 389
Senast: _Viva_
·
Övr. Barn Kan ni inte lägga upp kort på vad era 4 åringar har för kläder?
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jaghar läst på annat internetforum där det diskuteras kring användandet av bisolvon för att bli gravid. Bisolvonet ska göra sekret ännu...
Svar
1
· Visningar
2 478
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka