Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Nu får ni mammor ursäkta mig om jag kommer med, för er, dumma frågor :o Är blivande faster till en liten som tänker komma ut i stora...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Ja, det är då exet som är på krigsstigen och anser att han betaler för mycket i underhåll... Barnet i fråga är skriven hos mig men...
Svar
14
· Visningar
6 031
Senast: Morsan
·
G
Gravid - 1år Hej! Den senaste tiden har jag varit riktigt illamående och spytt allt jag har stoppat i munnen. Fick inte min mens när den var...
Svar
14
· Visningar
1 602
Gravid - 1år Jag känner att det stämmer nog inte här... Eller jo, när hon är ledsen, vill ha mat osv så är ju såklart mamma bäst. Lugnar sig snabbast...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: Sirocco
·
Gravid - 1år Nu har jag 2 veckor kvar till beräknat datum, och senaste dagarna har jag haft ont i magen till och från, gasig och haft diareé. Är...
Svar
15
· Visningar
2 903
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Jag har nu 2,5 veckor kvar och mår lika illa som i början, har iof gjort det hela tiden men är det fler än jag?? Hur gjorde/gör ni...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: k i m
·
Småbarn Min dotter på 5,5 år har sedan ca ett halvår tillbaka suttit jättenära tv:n, hon gör det alltid och flyttar man tillbaka henne säger hon...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Sannis
·
Gravid - 1år Hej! Jag fattar inte hur de räknar ut storlekarna... Alltså Martin är snart 11 veckor och drar 68cl i klädstorlek, (han är 62 cm...
Svar
9
· Visningar
1 319
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Jag lurar lite på att skaffa en ny vagn. Har en Brio Sing som har både fördelar och nackdelar, och nu när L ändå är för stor för att ha... 2
Svar
33
· Visningar
5 174
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Någon som har erfarenhet av denna? Är den bra? http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se103388
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Lupino
·
Småbarn Min kompis dotter är 1,5år och har blivit väldigt "egosentrisk". När vi träffas får Tuva (11mån snart) inte ha en enda sak förens hon är...
Svar
10
· Visningar
1 879
Senast: Sar
·
Småbarn Elina, 15 månader, har feber. Sjukt mycket feber. Hon hade en klassisk tredagarsfeber förra veckan, ca 39 grader i 3 dygn och sedan röda...
Svar
4
· Visningar
17 808
Senast: mimmipigg
·
Småbarn Loke gömmer ansiktet i händerna när man säger till honom att han inte får göra vissa saker. Varför gör han så tro? Ex: Nej Loke...
Svar
11
· Visningar
1 916
Senast: Chlo
·
F
Gravid - 1år Vilka symptomer har ni upplevt,( förutom utebliven mens och illamående?) Jag har BIM c a 26/7 och känner nu lite stickningar i den ena... 2
Svar
20
· Visningar
15 330
Senast: jerseyko
·
V
Gravid - 1år Som rubriken säger, vad gör ni med era barn som bara är 3-4 månader gamla. Sebb är 3,5 månad nu och jag vet inte riktigt vad vi ska...
Svar
6
· Visningar
1 650
Senast: memma
·
P
Småbarn Dottern som nu är 15 månader ratar mat med bitar till lunch och middag. Vi har försökt med matburkar och egen lagad mat, med sås och...
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: Mitten
·
M
Småbarn jag har en helt underbar dotter som blir tre år i september. hon har alltid varit en heltuff tjej som inte låtit sig skrämmas utav...
Svar
10
· Visningar
1 387
Senast: mosig
·
Övr. Barn Manducan: Hur tusan petar man in bäbisen i den? Ska man liksom använda den där lilla tygfliken man kan peta fram? Benen? Grodposition...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Något speciellt att tänka på om man ska basta gällande mjölken? Blir den "sur"?
Svar
5
· Visningar
4 199
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Jo jag har en fråga om tänder. E´s framtänder syns ganska bra nu och jag har märkt att det är ganska stort mellanrum mellan tänderna...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Diana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka