Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Småbarn Jag vet att många har undrat hur det gått med min son. Han mår bra i gen o har inte haft några obehgliga tankar mer, vi var hos doktorn...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: Benita
·
Småbarn Vår son har varit väldigt pappig ett tag nu. I stort sätt hela detta året faktiskt och jag är lite osäker på hur jag ska hantera det...
Svar
10
· Visningar
7 920
Senast: Timsetim
·
L
Övr. Barn Idag är det vanligt att föräldrarna har olika efternamn (även som gifta). Finns det någon administrativ praxis gällande vilket efternamn... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 965
Senast: Jane_Done
·
Småbarn Hur resonerar ni kring det? Ger ni varandra egen tid? Hur gör ni med det som måste göras hemma? Delar ni på det eller tar den som... 2
Svar
25
· Visningar
3 275
Senast: doglover
·
B
Gravid - 1år Vill vara annonym, främst för att det jag nu vill ta upp inte är officiellt. För två månader sedan träffade jag en ny. Jag kände... 2
Svar
21
· Visningar
2 543
Senast: Izamoon
·
Övr. Barn Jag orkar inte mer. Jag är ARGA mamman. Det hade jag aldrig kunnat föreställa mig. Jag har aldrig någonsin varit en elak typ, än...
Svar
15
· Visningar
2 201
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Eller han ammar ju morgon och kväll och 1-2 gånger på natten, men ingenting dagtid förutom eventuellt en slurk före han ska sova middag... 2
Svar
29
· Visningar
2 138
Senast: Sar
·
D
Småbarn Hur länge väntade ni innan ni var i stallet första gången efter att ni fått ert första barn? Hade ni barnet i vagnen då? Hade ni en...
Svar
13
· Visningar
2 444
Senast: Dunis
·
Småbarn Min kära släkt har visst börjat spekulera i om det är något fel på min dotter, de anser att det inte är normalt att trottsa som hon gör...
Svar
9
· Visningar
1 184
Småbarn Jag funderade på en sak häromdagen. Kan man födas stum? Och hur ska då den stackars mamman våga somna, om barnet inte kan skrika när...
Svar
16
· Visningar
7 972
Småbarn Med risk att få på pälsen kan jag inte låta bli att undra över denna napphysteri. Barnet hinner inte komma ut förrän en napp trycks i... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 109
Senast: Popcorn
·
Småbarn Jag har inte barn själv, men reagerade igår... Ett barn på 4 veckor, inte lämnar man ett sådant på övervåningen själv (för att sova)... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 572
Senast: ako
·
Gravid - 1år Hur har ni gjort när ni vill att era små pyren ska sova i eget rum? Hur har ni vant dem? Periodvis eller ordentligt från början? Hur...
Svar
9
· Visningar
887
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Ja,som rubriken lyder! Vad bör en 18åring ha/få? Mycket hänger ju på familjens ekonomi och vad pengarna ska gå till! Vill få lite... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 229
Senast: Elizette
·
Övr. Barn En del av er har säkert läst några av mina tidigare trådar när det gäller styvsonen och hans mamma. Nu är det krig igen :( Han...
Svar
11
· Visningar
1 483
Senast: mimmipigg
·
Småbarn Jag behöver ventilera det senaste som hänt på/med sonens förkola...ursäkta om det blir långt. I onsdags em beslöt vi att låta sonen... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 177
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Jag vill ha tips om BRA böcker att högläsa för barnen 6 och 8 år. Tips :bump:
Svar
6
· Visningar
836
Övr. Barn Jag har haft uppe detta innan, men känner att jag vill ventilera det igen. Min son är 9 år och går i en liten skola. Han har få...
Svar
6
· Visningar
5 004
Senast: molle2
·
Gravid - 1år Nu börjar det bli tufft. Här hemma går jag nu efter jobbet och har dåligt samvete att jag inte orkar arbeta. Men ärligt talat så gör det...
Svar
6
· Visningar
2 025
Senast: Lydia
·
L
Småbarn Det är ev aktuellt för min son på snart 5 år att få tillväxthormon. Vill gärna ha kontakt med ngn som har erfarenhet av detta. Har sökt...
Svar
6
· Visningar
6 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka