Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
Småbarn min dotter vaknar 2-3 ggr ungefär och vill äta när hon sover. hon somnar för natten runt halv 7-7 och sover till 7-8 på morgonen men... 2
Svar
32
· Visningar
2 643
Senast: Hopphopp
·
P
Övr. Barn Vems är ansvaret? Min 11åriga dotter skade sig på gympan:bröt armen. På gympalektionen hoppade dom bock, dom använde satsbräda ,bock...
Svar
18
· Visningar
3 719
Senast: cirkus
·
Småbarn Nu har dottern under 12 dagar hunnit med 3 besök på VC, fått diagnosen öroninflamation 2 gg och 1 luftrörsinflammation. Är nu inne på...
Svar
14
· Visningar
1 732
Senast: mimmipigg
·
B
Gravid - 1år Hej alla, nu börjar jag 'hämta mig' från chockbeskedet om min sambos uppsägning. Och samtidigt händer det MASSOR med annat här, som får...
Svar
8
· Visningar
1 618
Senast: Tillit
·
E
Gravid - 1år Var hos BM igår och mätte SF mått. Har gått 22 fulla veckor och hade ett mått på 27 cm!!! Det är alltså en bit över vad som är normalt...
Svar
17
· Visningar
3 889
Senast: Jolanta
·
Gravid - 1år Jag kommer att få alla 60 dagar med havandeskapspenning. Är vikarie och har anställning fram till 31/12. Idag hade chefen skickat upp...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Förra året vill jag minnas att vi hade en speciell tråd med bara julbilder, den idén hoppas jag ni andra är på i år igen. Elis och... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 586
Övr. Barn Är nyfiken på hur ni resonerar kring detta. Lägger ni ut bilder på era barn på nätet? Är det okej om er partner gör det (där ena...
Svar
18
· Visningar
1 443
Senast: Snubbelfot
·
B
Gravid - 1år Jag undrar om detta kan ha med graviditeten att göra. Det är så, att jag har en smärta som börjar i höger skinka, och strålar ner i...
Svar
14
· Visningar
2 344
Senast: Ylva86
·
Småbarn Min äldsta dotter har änskat sig en större cykel i julklapp, då hon har vuxit ur den hon har nu. Jag har kollat en del på annonser på...
Svar
17
· Visningar
2 729
Senast: Jadzia
·
Gravid - 1år Min 11månaders är helt hopplös vad det gäller att dricka. Vi har försökt ge henne vatten sen hon började med smakisar. När hon vägrat...
Svar
9
· Visningar
2 337
Senast: Emro
·
1
Gravid - 1år Hej! Jag fick för 2 veckor sen en liten Novah, vi kom hem från neo igår:) Hon kom i v. 35 + 4 och vägde 1 595g och 41.5cm lång:)... 2
Svar
32
· Visningar
2 288
Senast: Fellow04
·
Övr. Barn Sitter och funderar lite på hur det skulle gå ihop det här med att ha barn. I min idealvärld så kommer pappa och mamma hem varje kväll... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 749
Senast: Calazirya
·
Småbarn Jag undrar lite inför framtiden när och hur ni började lägga era barn och sedan gå upp själva igen, och ni som samsovit, hur har ni...
Svar
3
· Visningar
2 216
Senast: Lydia
·
V
Gravid - 1år Hur gör ni andra? Jag tänker mest på kylan nu, men även annars. Låter ni era barn sova ute i vagnen? Hur länge? Har ni någon...
Svar
18
· Visningar
5 634
Senast: ako
·
Övr. Barn Har en bekant som har sin son varannan helg och betalar självklart underhåll. Mamman vill att även att han ska betala extra saker som...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Jag har hört att bebisen kan få feber precis innan tandbristning. Hur länge innan tänderna tittar fram kan de ha det? W är 5 mån...
Svar
2
· Visningar
1 196
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag är gravid i V21 (20+2) nu..dem senaste dagarna har jag kännt "lillM" i magen en del, men i dag har det varit lungt, har läst... 2
Svar
24
· Visningar
1 983
Senast: Piffelina
·
Övr. Barn Ni har säkert läst om baby p som blev torterad tills han dog, endast 17 månader gammal. saken är denna att. JAG kan inte sluta älta hans... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 436
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka