Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Gravid - 1år ....Jag blev sjukskriven idag pga mitt kräkande. Fick medicin utskriven. Men jag är så ledsen, kan inte sluta gråta. Jag älskar...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: Pirat
·
Gravid - 1år Hur skulle ni gjort? Jag är mottaglig för röda hund. Jag har fått ett barn och skulle efter det fått vaccin, vilket jag inte fått... 2
Svar
38
· Visningar
3 519
Senast: MulleMonster
·
Gravid - 1år En kompis ska få barn om ett par veckor och man vill ju såklart ge henne något då. Men vad köper man? Barnkläder har dom redan massvis...
Svar
17
· Visningar
1 556
Senast: jerseyko
·
Småbarn Jag har min dotter på 4-5-årsförskola (15 timmar gratis). I morses ringde de från förskolan att något av barnen spytt och det är risk...
Svar
3
· Visningar
3 120
Senast: mino
·
Gravid - 1år Hjälp mig nu alla snälla föräldrar. Är det farligt för barnet (missbildning/intelligens osv) att använda back on tracks ryggskydd om man...
Svar
8
· Visningar
8 391
·
Ï
Gravid - 1år kanske hamnar fel..men jag tycker det passar in eftersom det handlar om barn. för ca ½år sedan fick jag veta att jag har...
Svar
16
· Visningar
5 671
Senast: ïcatanten
·
Småbarn Eller sjuk och sjuk men jättelös i magen och skiter jätteofta. Han sover ganska mycket men leker och stojar när han är vaken, äter och...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: Mirre
·
G
  • Låst
Småbarn En tjej som jag känner till, fick ett barn i mitten på sep. Första helgen i okt går hon på fest, både fre å lör.. Sen är hon på fest... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
8 513
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Eftersom jag både jobbar och har egna tonåringar så surfar jag ibland runt på diverse sajter (förutom Buke) för att kolla läget och vad...
Svar
10
· Visningar
1 467
Senast: Madick
·
Gravid - 1år http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3940976.ab som handlar om hur man ska försöka göra långa förlossningar för förstföderskor...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: Sol
·
A
Småbarn Finns det att få tag på nånstans här i Sverige? Min son på 2,5 år älskar Svampbob (eller "foffa" som han säger) ;) Och skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
1 518
Senast: angel76
·
Gravid - 1år När börjar/ började ni med de olika maten till era småttingar? Stekt mat? Kött? Fågel? Frukt mosad? Bröd? Vilka grönsaks &...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Jag har ingen aning om vart jag ska börja.. Känner bara att jag behöver skriva av mig.. Mitt ex, dotterns pappa. Finns nog ingen som...
Svar
13
· Visningar
1 665
Senast: lilltrolle
·
Gravid - 1år Isak är 8 månader nu. Äter till största delen vanlig mat. Men hur göra i jul? Han måste ju få äta lite gott han med ju. Hur gör... 2
Svar
21
· Visningar
1 876
Senast: kpist
·
H
Gravid - 1år Jag undrar lite när ert förhållande förändrades till pappan till ert barn. Ni som inte kommer överrens med pappan, när märkte ni...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: nDian
·
Övr. Barn Min barn vägrar äta potatis vilket också leder till att mos går bort och pommes stripes. :eek: I skolan vet jag att de äter för att... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 075
Senast: Mysaan
·
Gravid - 1år Tjingeling .. Tänkte höra mig för med er som använder tygblöjor om hur det fungerar? Vad behöver man och vad ska man tänka på... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 226
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år På förlossningen! Jag har haft rätt jobbiga förvärkar och sammandragningar nu en tid, och den senaste veckan har jag knappt fått sova...
Svar
11
· Visningar
1 454
·
Gravid - 1år Hur gör ni med TV och bebisar? Jag har en dålig ovana att ha på TVn i bakgrunden när jag är hemma, typ nyhetsmorgon och lite annat på... 2
Svar
20
· Visningar
5 933
Senast: Brandgul
·
Småbarn Ja, som rubriken låter... hur får ni era små pencillin? Sonen 1,5 år har fått lunginflammation :( och då också pencillin...
Svar
12
· Visningar
3 702
Senast: vippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka