Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vad har ni haft för väder? Idag har jag och Isak varit ute och gått med en kompis och hennes dotter. Sedan gick vi till...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: Piffelina
·
M
Gravid - 1år Vad har ni blivit rekommenderade ang ridningen efter förlossningen? Hur länge bör man vänta? Till efterkontrollen? Nu efter 5 1/2... 2
Svar
23
· Visningar
2 786
Senast: Magini
·
W
Småbarn Hur mycket godsaker får era barn, typ kakor/godis mm. Min dotter leker absolut inget själv, hur är/var det med era? Klädstorlek?
Svar
3
· Visningar
948
H
Småbarn jag är ensamstående och hon har ingen kontakt med sin pappa. hur ska jag göra då när hon ska skolas in på dagis med jobb och så`...
Svar
7
· Visningar
2 856
Senast: Freddie
·
Gravid - 1år Min son är nu 4 månader. När han var lite kräktes han lite då och då, men inte särskilt mycket. Nu kräks han bara mer och mer...
Svar
9
· Visningar
2 040
Senast: jerseyko
·
Småbarn 1000 kr att handla leksaker på IKEA för, vad hade du handlat då?
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Vet att dessa finurliga vaggor finns att hyra i Umeå för 250 kr per månad, verkar ju himla smart. Min lilla plutt är väldigt grinig om...
Svar
10
· Visningar
2 029
Senast: kisse
·
Övr. Barn Hej! Hur mycket får skolan (skolverksamheter) kosta för föräldrarna? Jag vet att detta har varit uppe förrut, men jag undrar vad som...
Svar
11
· Visningar
1 600
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Jag är GRAVID!! och först nu får ni veta=)=) Är i v 16=) :love::love::bump::bump:
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år som har försökt att bli gravid i över ett år men inte lyckats. En av mina allra bästa vänner och hennes sambo vill så gärna ha barn... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 126
Senast: Silverpilen
·
H
Gravid - 1år när man fött barn blir ju magen vad ska man säga väldigt mjuk och hängig:p ni vet hur jag menar eller hur? jag fick barn för 6...
Svar
16
· Visningar
1 917
Senast: vindvissla
·
C
Övr. Barn Hejsan! Jag har ett problem som jag skulle vilja ha lite åsikter om. Jag är en ensamstående tjej med två barn. En flicka på 15 år och... 2
Svar
21
· Visningar
3 189
Senast: cancan
·
Gravid - 1år När mitt bebissug blir som starkast så funderar jag på hur det skulle vara att få ett syskon till våra barn. Hur skulle det påverka...
Svar
4
· Visningar
2 827
Senast: Sar
·
V
Gravid - 1år började ni känne fosterrörelser i magen och i vilken vecka började ni kunna känna bebisen utanpå magen?
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Isak har på bara en kort tid (denna månad) lärt sig smacka med tungän, klappa händerna och nu ligger han på golvet och kommer nästan upp...
Svar
4
· Visningar
639
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Av en slump råkade jag igår se ett entimmesprogram om autistiska barn på Kunskapskanalen, kl 20.00. Det var intressant. Ett amerikanskt...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: oz_joj
·
H
Övr. Barn Min man sa igår till mig: "jag har pratat med mamma o bestämt att vi firar jul på landet med dom (30 mil tur/retur)" Jag blev... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 683
Senast: humlanotrocadero
·
H
Gravid - 1år Hjälp! Vi väntar vårt andra barn i april (om allt går väl) Eftersom jag är över 35 blev vi erbjuden olika typer av fosterdiagnostik. Vi...
Svar
17
· Visningar
4 799
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Vet ej om tråden får ligga här, tänkte bara att föräldrar kan nog det här med svärföräldrar! :p Jaha, nu är svärföräldrarna i farten...
Svar
8
· Visningar
2 156
Gravid - 1år Känner mig förvirrad om perioden då barnet är tre månader och fyra månader. När jag sålde mjölk sa de att mjölken förändrades när barnet... 2
Svar
20
· Visningar
1 721
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband