Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Gravid - 1år Det börjar närma sig jul... vad bör man egentligen tänka på när det gäller julmaten nu när man går runt med den lille i magen? Allt...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: ameo
·
C
Småbarn Ska köpa en sittvagn till min 1,5 års gamla son. Har nu en Emmaljunga Combi vagn, men min sambo har sålt den till några bekanta. Jag var...
Svar
12
· Visningar
1 722
Senast: Snovind
·
Småbarn Är du samma person nu som du var innan du skaffade barn? Mognadsmässigt? Vad med dig själv har ändrats? 2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: Aningsfull
·
Gravid - 1år Ja alltså, undrar en liten sak. Jag är nu i vecka 9 (8+2) och har ont i ryggen. Eller, ryggen och ryggen, snarare inuti...
Svar
11
· Visningar
21 683
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Kolla vad som väntade på mig när jag kom hem från sjalträffen idag: Manduca Limited Edition LemonGrass, köpt enbart för färgens skull... 2
Svar
23
· Visningar
2 796
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Ja, varför är det så tråkigt? Vi hade ju bestämt att vi skulle starta bebisverkstad här hemma. Men så fick jag för ont i ryggen av mitt...
Svar
8
· Visningar
1 372
Senast: memma
·
Småbarn Bilder, anteckningar, kläder, upplevelser... Jag skriver dagbok för min dotter, inte varje dag men oftast varje vecka. Det gör jag i...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: mino
·
Gravid - 1år Ja, tyvärr kom jag ej på någon bra rubrik....men hoppas ni läser ändå! Jag har hört och lagt märke till att dem som mått dåligt/ illa...
Svar
12
· Visningar
970
Senast: memma
·
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Är det helt jättedumt att testa blanda lite socker i vällingen för att se om barnet kan lära sig att tycka om det och lära sig att... 2
Svar
26
· Visningar
4 788
Senast: Blixtra
·
Gravid - 1år Nu får ni ursäkta att det blir lite snurrigt, bara å fråga om nåt är oklart! jag hade min sista mensdag den 16 oktober, både den... 2 3
Svar
44
· Visningar
15 796
Senast: wtf
·
Gravid - 1år Som sagt, när började de synas, med / utan kläder?? Jag är jättenyfiken, är i v 10 och lika hopplöst platt som vanligt... 2
Svar
31
· Visningar
21 740
Senast: Pirat
·
Småbarn Där ena föräldren är hemma och andra jobbar? Tar den som är hemma allt eller delar ni på det? 2
Svar
29
· Visningar
2 320
Senast: Petronilla
·
U
Övr. Barn :cry: Har en son som fyller 13 år nästa år som fick diagnosen svår AD/HD då han var 6 år gammal. Sedan dess har jag kämpat för hans rätt...
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: Rea
·
Övr. Barn Min äldsta dotter, snart 7 år, är lilla "fröken jätteglugg" just nu, det har hon varit sedan hon tappade sina två övre framtänder i...
Svar
2
· Visningar
1 287
Senast: aldente
·
Övr. Barn Jag brukar inte bli berörd, har en förmåga att skärma av mig. Men detta var riktigt vidrigt... 2
Svar
20
· Visningar
1 880
A
Gravid - 1år vad ska man gör när ens dotter är en mammagris...skriker så hon tappa andan om hon e hos någon annan!!! jätte jobbigt att sitte vid... 2
Svar
26
· Visningar
2 322
Senast: Nobless
·
Gravid - 1år Är 40+5 idag och kände det igår kväll när jag och sambon kollade film, det började KLIA över hela kroppen:crazy: Överallt! Nån som varit...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år nar de inte vill? Behover goda rad och erfarenheter fran kloka Bukefalister. Vi har haft tva tuffa veckor har hemma, med forkylning...
Svar
8
· Visningar
882
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år En kompis har precis fått sitt första barn och jag tänkte köpa en liten present till den lilla. Var i Stockholm kan man köpa lite...
Svar
10
· Visningar
1 556

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka