Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När sade era barn första ordet och vad sade dem?
Svar
9
· Visningar
808
Senast: mimmipigg
·
S
Gravid - 1år jag tror att jag börjat få halsfluss och är ju nu gravid. om det skulle vara så att jag fått halsfluss. hur fungerar det med penecilin då?
Svar
4
· Visningar
3 998
Senast: Mitten
·
Övr. Barn I Äntligen Hemma besökte de Formexmässan och kollade in leksaker. Där fanns ett slags "pussel" som skulle likna ett ansikte, och ögonen...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Agapi
·
P
Gravid - 1år Jag är gravid i 8:e veckan och har precis samma A-kupa som förut. Lite av en besvikelse, måste jag säga! Jag som trodde att jag äntligen... 2
Svar
31
· Visningar
2 232
Senast: aenglah
·
Gravid - 1år På tisdag ska sonen få sin första vaccination och bvctanten sa att jag skulle ge honom alvedon i förebyggande syfte. Måste man verkligen...
Svar
13
· Visningar
2 147
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag vill ha tips på massa ''onyttig'' mat. Sonen måste upp i vikt nämligen. Har ni några bra tips. Näringsdrycker går fetbort. Han är 12 år. 2 3
Svar
45
· Visningar
4 123
Senast: åke
·
F
Gravid - 1år http://www.britax.se/bilder/barnvagnar/Vigour3%2B08/Vigour3%2B_Kingfisher.jpg Är det någon av er som har en sådan vagn? Har tänkt mig...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: furuskär
·
Gravid - 1år Hur gör ni andra? Vore ju smidigt att kunna mjölka ur lite och ge på flaska, men har hört att risken finns att barnet då inte vill... 2
Svar
22
· Visningar
1 790
Gravid - 1år Jag är föräldraledig tom den 28e och den 29e börjar jag jobba. Nyss ringde maken och sa att han brytit fingret och kommer gå gipsad i 3...
Svar
13
· Visningar
1 270
Senast: swing
·
Gravid - 1år Om jag förstått saken rätt kommer alla barn som föds efter 1/1-09 här i Västra Götaland bli vaccinerade med Prevenar och på andra...
Svar
10
· Visningar
870
Senast: Arabis
·
B
Gravid - 1år ...vi har PLUSSAT!!! :love: Jag gjorde testet i tisdags, men var tvungen att hålla tyst tills min sambo kom hem från sin arbetsresa... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 796
Senast: babyfoal
·
Gravid - 1år Ska följa med en kompis till ungdomsmottagningen på måndag då hon misstänker att hon är gravid. Enligt henne hade hon beräknad mens i...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: jerseyko
·
G
Gravid - 1år Hur jobbigt är det att ta i och ur babyskyddet och spänna fast med bältet i baksätet varje gång, jämfört med att lägga nån tusing extra... 2
Svar
31
· Visningar
3 725
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Glutenfri pasta? Vilken är det? Är det dinkel?
Svar
2
· Visningar
652
Senast: doglover
·
Småbarn Har precis monterat andra dotterns bilbarnstol (Graco Cosmic Comfort) i baksätet på vår bil. Använde anvisningen för "montering med...
Svar
10
· Visningar
1 039
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Jag har ju mina 2 småsyskon hemmaboendes hos mig. Idag så blev vi godkända för att vara jourhem åt dom tills utredningen ifrån soc är...
Svar
8
· Visningar
1 134
Gravid - 1år Jag är bara 22 år och har alltid varit helt emot att skaffa barn men naturen bryr sig inte om vad jag tycker utan det verkar som jag... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 645
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera rubriken för att den ska passa in i min fråga, men jag hoppas att någon vet lite mer än vad...
Svar
12
· Visningar
1 824
Senast: Inte_Ung
·
H
Småbarn Sitter här och ska skriva i begäran om föräldrapenning och undrar om jag har strulat till det. :confused: På förra skrev jag att jag...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: oz_joj
·
S
Gravid - 1år När jag pratade med BM idag så sa hon att det viktiga var att äta folsyra under befruktningen.. och inte under själva graviditeten.. ska... 2
Svar
21
· Visningar
3 206
Senast: eyz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V