Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn jag har hand om mina 2 småsyskon som är 12 och 16 år gamla. Detta e helt nytt för mig, har haft dom nu i 7 mån, men min lillebror som e... 2
Svar
21
· Visningar
4 128
Senast: Coop
·
B
Gravid - 1år ..jo, jag har ju plussat och sitter här med en jädrans huvudvärk. På Ipren paketet står det att man skall undvika att ta dom om inte...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Jippi, testade på akupunktur i går mot mitt förskräkliga illamående, i går kväll kände jag mig bätte, mådde ej skit efter jag...
Svar
1
· Visningar
609
Senast: Piffelina
·
Småbarn någon som beställt enbart en ny suflett från emmaljunga?? vart beställde ni och hur mkt kostade den?? att beställa bara en suflett via...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: tinissen
·
G
Övr. Barn Väljer att skriva under anonymt nick. Det har länge befarats att jag lider av ett mycket ovanligt syndrom som kallas ektodermal...
Svar
3
· Visningar
1 135
Småbarn Får man ha det? Om sisådär 10 månader tänkte vi skola in vår minsting på dagis, förhoppningsvis på storasysters dagis. Vi pluggar &...
Svar
5
· Visningar
1 048
Småbarn Är det någon annan som haft samma "problem" som oss. Min dotter på 14 månader sitter och gnuggar sina nedre regioner när hon sitter i... 2
Svar
24
· Visningar
12 961
Senast: movi
·
H
Gravid - 1år var på bvc igår och eftersom min dotter har börjat med att vakna efter en timme på kvällarna när hon ska sova så sa dom att jag skulle...
Svar
16
· Visningar
1 962
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Hur går man till väga om man vill göra ett "extra" ultraljud? De gör ej ultraljud på sjukhuset där mitt MVC ligger, så ska jag höra av...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Kom att tänka på det när jag satt i duschen idag - det är faktiskt en sak som jag bara måste säga till alla er som står i början eller...
Svar
18
· Visningar
4 078
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Jag tycker de senaste dagarna att jag känt rörelser(v.18). Det började i slutet av v 17 men det som gjorde mig osäker var att det "högg"...
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: Hopphopp
·
Småbarn När har ni bytt till bilstol istället? Har barnen åkt baklänges då med? Fram eller bak?
Svar
16
· Visningar
1 579
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Jag och maken har kommit fram till att vi vill ha en liten till. Snart, helst. :laugh: Så började jag fundera på det här med...
Svar
5
· Visningar
1 782
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år vid ultraljudet och vi hade tydligt sagt att vi inget ville veta... :( Jag drömmer ju om en flicka till, vore så roligt och det...
Svar
18
· Visningar
1 610
Gravid - 1år Jag vet inte, men jag börjar misstänka det när huvudvärken aldrig vill försvinna. Fruktansvärt trött o förvirrad till tusen (Eller vad...
Svar
9
· Visningar
2 407
Gravid - 1år dottern som nu är drygt 7 månder har varit rejält förkyld till och från sedan hon var 5 månader, ingen feber men bara snorig, geggig i...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Någon som såg senaste avsnittet då en gravid kvinna hamnade hos Dr House? Jag brukar inte titta på det, men nu fastnade jag ju så...
Svar
12
· Visningar
1 072
Senast: honung
·
T
Småbarn För ett år sen föddes Pmms Rasmus och jag Nike! Hurra hurra! Helt otroligt vad fort tiden har gått. Ett fantastiskt härligt år och...
Svar
11
· Visningar
1 087
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Min nya manduca, KonaCoffee! den är så vacker, och jag blir så glad av den!
Svar
18
· Visningar
1 310
Senast: nevin
·
V
Övr. Barn mina två äldre barn får ju underhålls stöd då jag och pappan till flickorna inte längre bor ihop. summan ligger på 2343 kr för två... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 368
Senast: citron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V