Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag vet att jag har dragit upp det tidigare, men jag vet snart inte vad jag ska göra.. Jag blev ju akutsnittad eftersom jag blev... 2
Svar
28
· Visningar
2 515
Senast: millus
·
U
Småbarn Kan någon rekommendera en restaurang i Stockholm som det faktiskt skulle funka att ta med en eller ett par treåringar på? (Nu menar jag...
Svar
19
· Visningar
28 890
Övr. Barn Det fick vi svar på igår och det känns fruktansvärt :cry: Allergitesterna visade mycket allergi mot häst och timotej och lindrig allergi... 2
Svar
24
· Visningar
3 974
Senast: Belethien
·
Övr. Barn Jag behöver ventilera lite och hoppas på att få lite kloka reflektioner från er Bukefalister!! :) Jag separerade från mina barns pappa...
Svar
17
· Visningar
4 723
Senast: Jenny1
·
Gravid - 1år Isak sket tre gånger i går och har hitills skitit två gånger idag:confused:
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Mirre
·
V
Gravid - 1år Hur resonerar ni när det gäller antalet barn? Hur många barn har ni och hur många vill ni ha? Har ni åsikter och tankar om hur många år... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 407
Senast: Britta68
·
Gravid - 1år Som alla fånigt stolta vänner (det är ju inte så att jag har gjort särskilt mycket) så vill jag gratulera dem båda och hälsa liten... 2
Svar
35
· Visningar
3 014
Senast: Jegra
·
Småbarn Min sons umgänge med sin pappa fungerar när hans pappa vill. Det är drygt 5 veckor sen han hade kontakt med sin pappa. Jag tänker inte...
Svar
11
· Visningar
1 218
Senast: KisseNova
·
A
Gravid - 1år ja hur ska man få bort hängmagen effer graviditeten?? jag hör ju till dom lite kraftiga människorna. ha ni tips på bästa träningen på...
Svar
15
· Visningar
12 883
Senast: BitterAss
·
Gravid - 1år Kanske :angel: jag som är extra känslig just nu, men jag blir så trött på folk i min omgivning. Jag diskuterar helst inte... 2
Svar
32
· Visningar
2 393
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Har sålt en barnvagn på tradera. En teutonia rocky utan hårdlift. Någon som vet vad den kan tänkas väga och hur lång, bred, hög...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: doglover
·
Småbarn Hej. Jag undrar hur ni hanterar nyfikna frågor och kommentarer från era barns förskolor? Den förskola som mitt barn går på är bra på...
Svar
16
· Visningar
2 131
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Dottern fick precis en födelsedagsinbjudan till en kille som fyller 8 år på fredag. Vad ger man till en kille i den åldern? Jag har ju...
Svar
12
· Visningar
23 157
Senast: kantarell
·
Gravid - 1år Någon som har ett bra tips på en vinterjacka som man ryms i? :D Inte alltför många 1000-lappar. Inte för konstig... Ja en vanlig...
Svar
10
· Visningar
3 189
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Nu börjar jag igen, hispar redan långt inna det är dags... Förlossningen alltså, det är den jag är nervös inför, det gick ju...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: Lydia
·
Småbarn Hur lång tid tar det att få korten? Dagmammorna frågade om Rasmus ville vara med eftersom han kommer börja mitt i terminen, dessutom...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: LitenIsa
·
F
Gravid - 1år Söker en sittvagn med liggläge, någon form av sufflett, vändbar sits, svängbara, stora framhjul och inte alltför klumpig. Finns...
Svar
7
· Visningar
1 701
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Det är ingen lek! Fram till vecka 12 mådde jag illa när jag inte hade ätit. Sen gick det över någon vecka. Det återvände med... 2
Svar
25
· Visningar
2 579
M
Gravid - 1år vad ska man köpa till en nyfödd?? bara något liten och inte jättedyrt. någon sak eller ett klädesplagg... någon som vill hjälpa...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: Smulu
·
Gravid - 1år Ja, jag e gravid i vecka 12 nu.. och har märkt skumma grejor.... Nyser mer än vanligt iaf några ggn om dagen, från förr inte alls nysst...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: memma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka