Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Med bebis? Någon som gör det här? Är det alldeles omöjligt att hitta ett sådant jobb?
Svar
9
· Visningar
1 256
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Det fanns ju en bildtråd jag tyckte om, där det handlade om vem barnet var likt! Kom igen nu! :bump::bump:
Svar
8
· Visningar
1 101
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Tycker det verkar svårt att få tag i. Även om han inte är ute och leker direkt så är det ju bra att ha 'när man ska åka någonstans. Man...
Svar
10
· Visningar
1 022
·
Småbarn Min kompis o jag passar ju min systers ungar. Nu är det såhär att min kompis har blivit magsjuk. Ska man ta barnen till dagis imorgon...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: astronaut
·
Gravid - 1år Någon som haft detta? Med mitt första barn började min milda hf på detta vis. Fick galen klåda från ingenstans natten innan ett bm...
Svar
2
· Visningar
11 731
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Vad har ni för barnförsäkring? Hur vet man vilken man ska ha, alltså hos vilket försäkringbolag? Hur tänkte ni när ni tecknade er...
Svar
12
· Visningar
1 359
Senast: marina54
·
Gravid - 1år Får man ta influensavaccin när man är med barn? Frågar åt en vän då vi kommer att få detta vaccin genom jobbet gratis nu och hon vill...
Svar
1
· Visningar
1 207
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Ja vad gör man på ett kalas för 10-åringar? Om alla hade varit hästtokiga så vore det ju enkelt men nu är de inte det. Kalaset ska...
Svar
7
· Visningar
11 275
Senast: Argona
·
Småbarn Hur stora a- resp. b-ponnys är vet jag, men hur stora är barnen som passar till? Om man inte tävlar utan bara hobbyrider, hur gammal...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Argona
·
Gravid - 1år Funderar en del just nu. Det är så att jag och min sambo hade sex några dagar innan ÄL sist och skulle alltså kunnat bli gravida. (sista...
Svar
7
· Visningar
6 581
·
I
Övr. Barn Jo, sitter här och funderar på hur min framtid ska se ut.. Jag har ett härligt liv tillsammans med min man och "våra" barn. Han har...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år ...idag är verkligen en sån dag. Jag skulle vilja lämna bort Arvid, åka ut i skogen och bara skrika mig hes, sen när rösten är borta så... 2
Svar
30
· Visningar
3 165
·
Övr. Barn :angel: Har man läst för mycket på forumet om man drömmar att man jobbar på en förskola där de flesta av barnen som är med i...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Finns det sådana och var hittar man dem isåfall? Mina tomma lökar svällde snabbt upp till 80 DD de första veckorna (från ca D... :angel...
Svar
13
· Visningar
4 334
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Ska införskaffa en trikåsjal idag, och har funderat över detta med amning. Har fått för mig att det ska gå att amma barnet när det...
Svar
8
· Visningar
1 832
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Har några nätter i rad vaknat av förverkar(?), det trycker, sticker, "hugger" neråt och har börjat få så ont i ena sidan av ryggen så...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Ishtar
·
P
Småbarn Har en tjej som blir två i februari. Under en period på ett par veckor har hon mer och mer börjat gallskrika så fort hon inte får som...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Prinsemannen
·
H
Gravid - 1år är jag hemsk som tycker det är långtråkigt att bara vara hemma med dottern? (snart 5 Månader) och som längtar tills jag får börja jobba... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 599
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Hur länge kan vara få obetald föräldraledighet? Om man är arbetslös, hur ser det ut då när man får barn? vad för slags hjälp får man då?
Svar
5
· Visningar
977
Senast: Freddie
·
Övr. Barn I tv-serien "Ensam mamma söker" tillbringar ett antal män tid, tillsammans och var för sig, hemma hos varje singelmamma, bland annat för...
Svar
15
· Visningar
1 697
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka