Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Gravid - 1år Nu när det börjar bli kallare ute så funderar jag på vad dottern (6mån) ska ha på sig. I vagnen har vi en åkpåse i angora så det blir ju...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Brandgul
·
J
Småbarn Nu måste ni hjälpa mig! Eller tipsa! Jag har en dotter på 4 år. Vi har nyligen skaffat hundvalp, den är nu 5 månader gammal. Jätte... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 764
Senast: CillaW
·
S
Gravid - 1år Hej hopp alla glada! Första gången jag är inne på "föräldrasidan" på buke:p Tänkte höra lite om hur det var för er med ridningen... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 560
Senast: Tiboo
·
P
Gravid - 1år Jag vill börja med att skriva att jag vet att detta kommer att låta väldigt otacksamt. Jag är inte alls nöjd med att jag känner på det...
Svar
3
· Visningar
1 409
Senast: lingonben
·
H
Gravid - 1år Helammar min tvåmånaders son och pumpar ut mjölk som pappan kan ge när jag åker och rider några gånger i veckan. Det fungerar väl men... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 277
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Hallå, vad gör man egentligen åt läckande bröst? Finns det något man kan göra för att stoppa det? Jag har de senaste dagarna börjat... 2
Svar
27
· Visningar
2 184
Senast: Björk
·
Småbarn Min kompis och jag är barnvakt f.r.o.m idag tills den 20e, men vad ska man ge ungarna för mat? Vi har ju kommit på pannkakor (vilket vi...
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: jerseyko
·
Småbarn Eller om det nu räknas som bus? Lillan har haft litet kalas i dag och bland annat kom kompisarnas döttrar. Den stora flickan (6 år) har...
Svar
4
· Visningar
1 660
Senast: Snuffsan
·
Gravid - 1år Hur har ni snittade hästägare gjort? Jag vet att man inte får lyfta tungt på ett par veckor efter ett kejsarsnitt, men att man får...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: jennyjenny
·
D
Gravid - 1år Var hittar man ridbyxor till gravida? Just nu rider jag med halmsnöre i linningen men ju mer magen växer desto mer vill jag ha ett par... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
16 235
Senast: whackysofie
·
Gravid - 1år Jag har idag 5 dagar kvar till bf. Ikväll ska jag och en kompis i väg till Stockholm för att äta mat tillsammans med några...
Svar
10
· Visningar
1 022
Senast: Lydia
·
Småbarn Någon mer som haft en tuff inskolningsperiod? Och då menar jag inte att barnet var svårt att skolas in utan att mamma/pappa tycker det...
Svar
13
· Visningar
1 939
Senast: mian1
·
Småbarn Hur länge har/hade ni body på era småttingar? 2
Svar
22
· Visningar
7 545
Senast: boccia
·
Småbarn Umgänget med hans pappa krånglar väldigt mycket, och har alltid gjort. Men nu har sonen kommit upp i en ålder där han gråter sig till...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: KisseNova
·
Småbarn Hur mycket ser era barn på tv? Och hur gammla är de barnen? Min dotter 2 1/2 får titta på tv 30 min-1 h per kväll. På helgerna blir...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: doglover
·
Småbarn Sonen är nu 12 månader och har inte börjat med pottan. Hur går man tillväga? Vad för slags potta ska man ha? Vilken har ni? En sån...
Svar
14
· Visningar
1 918
Senast: doglover
·
W
Småbarn Min son på 2½ har fått svinkoppor enligt distriktsköterskan, fick rådet att tvätta o smörja med microcid. Vilket jag gjorde o det blev... 2
Svar
20
· Visningar
16 443
Senast: Vinetta
·
Gravid - 1år Okej, jag kanske är lite nojig. Är ju i v 38 (37+2) nu och har råkat läsa en del om läskiga Grupp B- streptococker och vad de om man har... 2
Svar
22
· Visningar
2 653
Senast: ako
·
Gravid - 1år Vi har just kommit hem från det andra ultraljudet och det kanske är dags att göra det offentligt. :laugh: Den 25:e februari är vår...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Hur gör man för att söka om utredning av ADHD hos småbarn? Hur tidigt kan man ställa diagnos ? Det känns juh som ganska svår gräns... 2
Svar
20
· Visningar
12 567
Senast: BitterAss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka