Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Gravid - 1år Hur ska jag göra... ska jag pumpa slut efter varje amning eller pumpa mellan amningarna, eller nåt annat? ¨ På nätterna och på...
Svar
1
· Visningar
1 234
Senast: Madick
·
P
Gravid - 1år Tyvärr så börjar Tyra bli det. Hon är två månader så än så länge finns det chans att det ändras. Men fröken ska minsann INTE ligga still...
2
Svar
24
· Visningar
5 044
Senast: Mynta2
·
O
Övr. Barn Hur noga är ni med det egentligen, erkänn nu! :devil: Man ser så så många barn och undomar i de tidigare åren som cyklar som...
2
Svar
27
· Visningar
2 996
Senast: Carolus
·
K
Gravid - 1år Mmm.. "oj, hoppsan." Det var min mors reaktion när de så här på midsommarafton fick packa upp en blomma ur en kasse. Den svarta...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 126
L
Småbarn Blev indragen på dagisets kontor idag för föreståndaren behövde prata privat med mig. Jag förstod direkt vad det handlade om, ett...
2
Svar
25
· Visningar
2 931
Senast: Limen
·
Övr. Barn Ännu en milstolpe:crazy::D med blandade känslor, lycka över att han klarade det och snyft, min lille kille är så stor:o Massor med...
Svar
6
· Visningar
797
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Idag på morgonen 04:30 så vände sig Frida ca 12 veckor för allra första gången! Från rygg till mage. schwop sa det och så hade hon vänt...
2
Svar
22
· Visningar
1 901
Senast: Smulu
·
K
Gravid - 1år Idag var vi in till grannorten för att köpa färg till traktorn och då passade jag på att tvinga sambon att köpa en present åt mig. Så nu...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Kabelsko
·
Övr. Barn Idag anländer min nya kusin till Sverige. Kusinen är alltså adopterad. Jag har en förmåga att kläcka ur mig saker som jag i efterhand...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Madick
·
Gravid - 1år Nån som vill byta med mig idag?:devil: Isak har spytt på mig, två gånger på raken idag. Inte direkt lite heller:crazy: mig inkl...
Svar
11
· Visningar
859
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Börjar med att påpeka att jag inte vill döma någon utan det här är en fråga som jag funderat mycket på (och hoppas att jag inte behöver...
Svar
1
· Visningar
801
Gravid - 1år Hur fungerar det med föräldrarpenning om man aldrig haft ett jobb? Finns det en lägsta gräns eller blir man utan? Om man inte får...
Svar
4
· Visningar
2 833
Senast: Fiffi1
·
Småbarn Nu när det varit så varmt har vi låtit sonen gå utan blöja. Han är naken på underkroppen och går till pottan med jämna mellanrum. Han...
Svar
16
· Visningar
3 100
Senast: Scorpan
·
Övr. Barn Min sambo gjorde klart för mig i natt om att han inte ville ha mig. Ska ringa kommunen på måndag. Han vill inte ha mig här och jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 771
Senast: marielen
·
T
Gravid - 1år Poppar upp många frågor i mitt huvud nu. Så jag ställer dom till er;) Hur ser ni på det där med bil.Köpte ni ny bil för att få plats...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 913
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Slutade amma helt för några veckor sedan och innan det ammade jag väldigt lite. Varför får jag inte mens? Jag är inte gravid. Däremot...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag har ett akut problem! Behöver lite snabba råd.. Min dotter är på ridläger denna vecka, hon åkte dit i lördags. Vi var tveksamma...
2
Svar
39
· Visningar
6 875
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Övr. Barn På bussen på väg hem från centralen såg jag något mycket underligt. Det satt en kvinna med ett barn i famnen, bredvid stod barnvagnen...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 680
Senast: Snurrfian
·
T
Gravid - 1år Jag har en liten undra om hur graviditets tecken yttrar sig. Jag har nu under två dagar haft ont typ "under" magen(mittemellan naveln...
Svar
12
· Visningar
1 407
Senast: Tarzzan
·
S
Gravid - 1år Jag skriver under annat nick eftersom många vet vem jag är här. Inte för att det egentligen spelar så stor roll, men det är ju...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 481
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp