Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Jag och sambon diskuterar hett vad som är "normalt" att gå upp vid en graviditet... Han säger att en cirkus 5-10 kg är väl normalt allt...
Svar
14
· Visningar
1 769
Senast: Dito
·
J
  • Låst
Övr. Barn hej.. vilket hade ni valt?? förslag 1: jobba heltid i höst, vara fast anställd och tjäna ganska bra. Köpa en hästgård som jag...
Svar
19
· Visningar
1 632
Senast: Buttercup
·
  • Låst
Övr. Barn Sverige har ju varldens langsta statligt betalda foraldraledighet, men hur ser statistiken ut. Har svenska barn och deras foraldrar en...
Svar
10
· Visningar
1 215
Senast: Mynta2
·
H
  • Låst
Övr. Barn . . att vara hemma med barnet när de kommer ? Nyfiken på hur ni har planerat...
2
Svar
31
· Visningar
2 550
Senast: Comatose
·
  • Låst
Övr. Barn Lyssnade på nyheterna häromdagen då de pratade om vad mkt bakterier det är i tandläkarvattnet. Kom då att tänka på en gång när...
2
Svar
39
· Visningar
3 952
Senast: Notorius
·
C
  • Låst
Övr. Barn Nu kommer ett par funderingar, man har ju lite tid att klura på både det ena och det andra! :smirk: Först: har ryttare svårare...
2
Svar
39
· Visningar
4 275
Senast: Dito
·
J
  • Låst
Övr. Barn Hej... när är det egentligen lagom att skaffa barn? jag är så sugen på att bli mamma....men så känner jag att jag kanske är lite...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,661901,00.html Visst, jag förstår om det var en frukansvärd händelse för barnet(jag...
Svar
16
· Visningar
1 623
Senast: Tokmaja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Äntligen är lille Elliot här hos oss! Efter månader av husarrest och medicin för att stoppa prematura värkar föddes Elliot med akut...
2
Svar
37
· Visningar
2 515
Senast: Welsh
·
D
  • Låst
Övr. Barn ...ja, vad svarar ni då? Min grabb börjar bli såpass gammal att han nu börjar undra hur barn blir till och senast idag frågade han...
Svar
10
· Visningar
4 375
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Snart åker vi till sjukhuset för att göra ännu ett EEG. Vill ni vara rara och hålla en tumme för att det ska visa sig vara bättre än...
Svar
19
· Visningar
1 479
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn Läste precis om ännu ett barn som blivit bortfört från en lekplats. Något jag funderar över är att 4-åringar är själva ute och leker...
Svar
13
· Visningar
3 434
Senast: Bibi
·
K
  • Låst
Övr. Barn Är det nån som har koll på vad som gäller vid bodelning i samband med skilsmässa, vad gäller barnens saker? Är den förälder som flyttar...
Svar
5
· Visningar
4 399
Senast: Mynta2
·
  • Låst
Övr. Barn Idag fick jag lov att akuthandla lite sommarkläder till dottern då jag insåg att hon enbart hade ett par shorts... En hel del klänningar...
2
Svar
27
· Visningar
2 734
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag blir så TRÖTT. Therese är nu 16 månader och ska skolas in på dagis. Jag ställde mig i kö i oktober för att få en plats den 1 augusti...
Svar
10
· Visningar
1 376
Senast: Tokmaja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Lille Elliot föddes i måndagas och har nu lite gulsot. Efter uppföljande prov visade det sig att bilirubinvärdena sjunkit något sedan...
Svar
6
· Visningar
2 608
Senast: smulis27
·
V
  • Låst
Övr. Barn Vidrigt.. fy fan :mad: stackars lilla barn Det skjuts för lite i detta land :mad:
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: Åska
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag tycker att urinet ser grumligare ut nu en när jag inte är gravid. Är det okej, blir det så eller ska jag misstänka ngt.? Har inte...
Svar
2
· Visningar
4 256
Senast: Linabebis
·
M
  • Låst
Övr. Barn någon som har varit med om att ha gjort ett graviditets test & det har visat sej vara positivt, men sedan när man har gjort ett till...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: Freddie
·
K
  • Låst
Övr. Barn Är i vecka 31 och mina fingrar känns som prinskorvar emellanåt... förlovningsringen sitter där den sitter och jag vågar inte ta av den...
Svar
16
· Visningar
1 812
Senast: Kristin80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp