Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Övr. Barn Jag är så otroligt ledsen och förtvivlad nu. För ca två och ett halvt år sedan så separerade (flydde) jag och min underbara dotter från...
Svar
13
· Visningar
1 450
T
  • Låst
Övr. Barn Alltså, vi har egentligen världens underbaraste dagis, så jag borde inte klaga... men vi var på föräldramöte idag (min man och jag) och...
2
Svar
22
· Visningar
2 055
Senast: Tokmaja
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jo, gjorde testet 05:50 i morse. positivt. tänkte bara berätta...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: Lovis
·
  • Låst
Övr. Barn Horde pa radionyheterna imorse. En 9-arig pojke knivskar i fredags sin larare. Lararen tvingades uppsoka sjukhus men ar inte svart...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Har en sjuårig dotter som är duktig på mycket, dock lite "lat". Det är jättejobbigt för henne att göra något man säger åt henne...
Svar
16
· Visningar
1 171
Senast: javill
·
  • Låst
Övr. Barn Här kommer en barnfråga med hästanknytning. Är själv - förstås - hästfanatiker och har även barn. Barnen har var sin ponny. Ingen av...
2
Svar
25
· Visningar
2 877
Senast: Geshira
·
  • Låst
Övr. Barn Till alla er mammor, till min egen och till min kära syster. När Gud gjorde Mammorna. Vid den tidpunkten när Gud gjorde mammorna...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Cillavan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet hur man gör med planerade nödvändiga operationer i början på en graviditet? Tar fostret skada av narkosen?? Hoppas...
Svar
5
· Visningar
1 764
Senast: Sastra
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hittade en ball bärsele som funkar för både två och tre barn på en gång! Maximom
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Magdalena
·
K
  • Låst
Övr. Barn Min tolvåriga bonusdotter har just nu "stallförbud" och hon hatar mig djupt för detta. Men jag känner mig förtvivlad - och därför ber...
2
Svar
39
· Visningar
3 455
Senast: Klintan
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är jag ohyggligt pryd eller? Är jag oerhört gammaldags som inte tycker att detta är lämpligt? Ni som har små barn, hur skulle ni...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 884
  • Låst
Övr. Barn Nytt år och nya barnkalas...I barnens skola så får man inte lämna inbjudningar i skolan om inte alla i klassen är bjudna vilket i och...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Javan
·
  • Låst
Övr. Barn :crazy: Jag är gift med en man som har 2 barn sen ett tidigare äktenskap.Den äldsta tjejen bor här varannan vecka medans den yngsta bor...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Nidorina
·
H
  • Låst
Övr. Barn Undrar de ja. har gjort två stycken för 1½ månad sen. Ett va negativt, de andra va lite konstigt. Visade två streck men inte på rätt...
Svar
5
· Visningar
985
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Det är något som ialla fall jag har hört till f*rbannelse, "å är du gravid då får du inte lyfta tungt", finns det någon sanningshalt i...
Svar
12
· Visningar
8 482
Senast: horsedream
·
W
  • Låst
Övr. Barn sången, är det någon som kan texten på den? Karsson, Karlsson, värdens bästa Karlsson osv. Letade på nätet men hittade den inte...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: WhiskyP
·
  • Låst
Övr. Barn Jag som inte vet något om det här med graviditeter och barnafödande blev bara lite nyfiken. När man gör hemma test så går de på några...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Snurrfian
·
G
  • Låst
Övr. Barn När jag läste tråden om pennfattning, insåg jag vilken otroligt trist attityd en del människor har när det gäller skolan och lärare...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 738
Senast: Snuffsan
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter hade sin kompis över här för att leka. Efter ett tag kom dom fram till mig och talade om att dom tyckte att jag var en snäll...
Svar
7
· Visningar
1 174
Senast: Mirre
·
  • Låst
Övr. Barn Vad har ni för försäkringar för era barn? Bolag osv? Vad kostar den försäkringen? Det är dags att skaffa försäkring för lilla Hanna nu.
Svar
15
· Visningar
2 142
Senast: ecssory
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp