Barn

Om och kring barn.
  • Låst
Mina barn och andras ungar :bow: :bow: :bow:
Svar
4
· Visningar
1 392
F
  • Låst
Oj! Ett helt tomt forum! Mååste bli den första här inne! Jag börjar med....ja läs Rubriken! Som ofrivilligt barnlös vid snart 35 års... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 075
  • Låst
Vi har köpt en del Lego (Duplo) till vår 2-åring och jag är helt vild :o :) Det finns ju hur mycket kul och fint som helst! Fast de... 2
Svar
25
· Visningar
3 253
· Kat
  • Låst
Hur får man barnen att göra det man ber om? Utan att behöva tjata en massa gånger och utan att man varje gång ska behöva sluta som en...
Svar
9
· Visningar
1 558
· Lejonflickan
S
  • Låst
Curlar man om man inte tvingar med sig hela familjen på museum fast de inte vill? Eller för att man ammar fritt? Eller samsover...
Svar
2
· Visningar
1 466
· Jippo
  • Låst
Igår var det efterlängtade samarbetssamtalet! Sambon,jag och mamman var eniga om att jag skulle delta i detta möte.. men fick kalla...
Svar
10
· Visningar
1 692
  • Låst
Om man sjalv haft "daliga" foraldrar (mina var valdigt unga), hur bruter man da trenden och ar sjalv en bra foralder? Jag vantade tills...
Svar
15
· Visningar
1 795
S
  • Låst
Jag hör det varje dag; det skallande ropet efter fasta gränser. För det mår barn bra av. Jaha? Säger vem? Nu undrar jag: Vilka...
Svar
11
· Visningar
1 632
  • Låst
Varför är det så, att så fort två mammor är ute och går tillsammans med sina barnvagnar, så tror dom att dom äger hela jävla vägen... 2
Svar
33
· Visningar
3 151
· Doneloge
  • Låst
Man skickar iväg något med kraft och hoppas att det ska bli en bra träff men det kan lika gärna hamna i diket om det inte är en riktigt... 2
Svar
20
· Visningar
3 156
L
  • Låst
Får ni alltid frågan när ni VAB:at: Vad säger läkaren? MÅSTE man springa till doktorn varje gång ungen är sjuk/febrig bara för att ge...
Svar
11
· Visningar
1 822
· Lejonflickan
F
  • Låst
Jag funderar på att besälla några DVD-filmer inför min flytt till Italien, för att på så sätt kunna lära barnen lite engelska. Har...
Svar
4
· Visningar
2 252
· stinafina
M
  • Låst
Hejsan är en 30årig skåne mamma med en son på snart fyra månader :) .. Tänkte det hade varit kul att byta tankar och ideer, kring våra...
Svar
0
· Visningar
1 414
· Mita30

Just nu

Hästfolk

Hästvård

Träning

Utrustning

Hästavel

Tävlingsgrenar