Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
  • Låst
Övr. Barn Hur vet man? Kommer man nånsin veta? Jag blir mer och mer sugen på att få barn - samtidigt är det med lite skräck som man inser att...
Svar
16
· Visningar
2 508
Senast: twinstar
·
  • Låst
Övr. Barn Minns ni att jag skrev om min dagmamma som lämnade barnen ensamma? Hennes chef har nu pratat med henne om saker som jag berättat, och...
Svar
9
· Visningar
1 239
W
  • Låst
Övr. Barn Hellu! Ja sitter här kluven som attan.. har en son på 9mån och vill ju självklart som alla andra att det ska lösa sig på bästa sett med...
2
Svar
20
· Visningar
1 699
Senast: Apollo
·
H
  • Låst
Övr. Barn Tänkte vi kunde ta upp lite svåra ord, om det är nått nån undrar över.. Min fråga: Foglossning ? Vad innebär detta? Fler...
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: Heira
·
F
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar jag bli allvarligt orolig här alltså... Jag har haft p-stav sedan juni -02 och ska alltså plocka ut den innan juni -05. Vid...
Svar
16
· Visningar
12 938
Senast: Pansi
·
  • Låst
Övr. Barn Jag praktiserar nu i ett område där många barn har det rätt "taskiga" hemförhållanden och ganska dåliga skolkunskaper för sin ålder (de...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: Snuffsan
·
  • Låst
Övr. Barn Minns ni när jag svarade i den andra tråden om potträning för ett tag sedan att jag var lite orolig över att min son treåriga son inte...
Svar
8
· Visningar
1 260
Senast: ameo
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag är väldigt ny på det här med att vara mamma. har nu flyttat ihop med min pojkvän och hans dotter på snart 2 år. Eftersom hennes...
Svar
9
· Visningar
1 407
  • Låst
Övr. Barn Min vännina berättade attt på hennes dagis får barnen 3-5 år vara ute och leka själva, fröknarna tittar till dem genom fönstret. Hennes...
Svar
11
· Visningar
2 010
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Övr. Barn Håller ju på och försöker att bli gravid.... det går än så länge inte så bra :smirk: MEN nu har jag insett att jag får det lite...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Majen
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har precis köpt en Emmaljunga Husky från -99. Ganska fin, grön med rött och ljusare grönt rutmönster, något sliten med mögelfläckar...
2
Svar
28
· Visningar
3 641
Senast: Cari
·
  • Låst
Övr. Barn Jag blir 25 år i maj. Har en son på 2 år. Jag och min man har försökt nu flera ggr i veckan och oftare runt de rätta dagarna med bred...
Svar
16
· Visningar
1 390
Senast: Formosus
·
  • Låst
Övr. Barn Vilka är gravida nu och när ska ni ha? EN sån här uppsamling behövs ju nästan göras då och då om vi ska kunna hålla lite koll på...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 606
Senast: Filuran
·
  • Låst
Övr. Barn For att fortjana mina fantastiska barn?? *fattar inte* Idag fyller M 12 ar. Vi ar sa jakla panka just nu att jag inte kunnat kopa henne...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Jillybean
·
Å
  • Låst
Övr. Barn Jag läste en artikel för ett tag sedan av en förlossningsläkare som tyckte att i de flesta fall var det lugnare om kvinnan inte hade med...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 879
Senast: Apollo
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag är så otroligt ledsen och förtvivlad nu. För ca två och ett halvt år sedan så separerade (flydde) jag och min underbara dotter från...
Svar
13
· Visningar
1 447
T
  • Låst
Övr. Barn Alltså, vi har egentligen världens underbaraste dagis, så jag borde inte klaga... men vi var på föräldramöte idag (min man och jag) och...
2
Svar
22
· Visningar
2 046
Senast: Tokmaja
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jo, gjorde testet 05:50 i morse. positivt. tänkte bara berätta...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Lovis
·
  • Låst
Övr. Barn Horde pa radionyheterna imorse. En 9-arig pojke knivskar i fredags sin larare. Lararen tvingades uppsoka sjukhus men ar inte svart...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Har en sjuårig dotter som är duktig på mycket, dock lite "lat". Det är jättejobbigt för henne att göra något man säger åt henne...
Svar
16
· Visningar
1 165
Senast: javill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp