Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Hur ont gör det egentligen att föda barn? Jag är livrädd för smärtan, men nu är jag i vecka 20, så det finns ju inte så mycket...
2
Svar
38
· Visningar
4 223
Senast: acke
·
M
  • Låst
Övr. Barn Lucas har hittat en kompis! Grannens barnbarn är på besök, och de leker som sjutton. Polarn har en äldre brorsa, ca 8 år, och han är...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Snurrfian
·
S
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag er brainstormningshjälp! Vi fick ju igår reda på att vi väntar en gosse (har dom sagt fel har jag ett namn klart, blir...
2
Svar
28
· Visningar
3 819
Senast: Boll
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har Tette hunnit bli 5 mån (den 22/2) och kravlar omkring på golvet. Han greppar medvetet tag om snoppen och fötterna och snurrar...
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: pigleton
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hur snabbt efter att man blivit befruktad kan man visa tecken på graviditet? Så som illamående och blodtrycksfall? Kan man få...
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: SessCa
·
  • Låst
Övr. Barn Har skrivit om Mirandas olycka och fått den publicerad på en annan hemsida. För er som vill läsa om detta finns den här Miranda (varning...
Svar
19
· Visningar
1 686
Senast: Djurjouren
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har sedan min mens återkommit efter förlossningen haft så :devil: ont i magen vid ägglossning :cry: Nu är det visserligen bara tredje...
Svar
8
· Visningar
14 907
B
  • Låst
Övr. Barn hur vanligt är det med barn som får mask i magen? vad får dom det av och hur åtgärdar man det?
2
Svar
22
· Visningar
7 411
Senast: coscos
·
N
  • Låst
Övr. Barn Mín dotter är 14 år, hon har en jättegullig pojkvän som är ett år yngre än henne. Dom bor tyvärr väldigt långt ifrån varandra, så det är...
Svar
19
· Visningar
2 084
Senast: coscos
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet hur pass allvarligt det är att äta smärtstillande mediciner när man är gravid? (Inte för att jag är det, men det kan ju...
Svar
13
· Visningar
5 740
  • Låst
Övr. Barn Finns det någon som har bra tips på doppresent? Min systers dotter ska döpas. Kan ju säga att det kommer ca 60-70 personer och...
Svar
15
· Visningar
8 815
Senast: equitouch
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har nyligen fått ett nytt jobb, började i mitten på december. Fick i samma veva reda på att jag var gravid och det kändes bra, till en...
Svar
10
· Visningar
1 032
Senast: Cari
·
  • Låst
Övr. Barn Ibland far jag graa har pa skolsystemet har. Idag ar jag forbannad och ledsen. Fick ett telefonsamtal fran en Miss X, "occupational...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 049
Senast: Snuffsan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är för tillfället ute och praktiserar i en förortsskola. Skolan anses vara kommunens "svarta får" i skolväg, upptagningsområdet har...
2
Svar
24
· Visningar
2 891
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Nån mer än jag som tycker dom här nya bratz dockorna ser hemska ut? :crazy: Tycker odm är läskiga! Ser ut som ailens typ ju. *Rysa*...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: Dannie
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är det officiellt, vi blir tvillingföräldrar till sommaren! Doktorn tror att det är tvåäggstvillingar och jag är beräknad att föda i...
Svar
18
· Visningar
2 580
Senast: Sar
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur många är det här inne som verkligen inte gillar barn? Asså att åka till min syrra å öleka med henes barn är superkuligt å så men...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 924
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn :crazy: Vissa perioder fungerar INGET *suckar* det känns som att han inte klarar att hålla "allt" han ska göra i huvudet. Då är det bara...
Svar
17
· Visningar
1 491
Senast: Ankan
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, när sperman når ägget. Jag vet :angel: men under hur lång tid är sperman livskraftig? Och när under perioden är man mest fertil...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: WhiskyP
·
S
  • Låst
Övr. Barn Ultraljud idag i v 18 och allt är väl. Fick dessutom reda på att det blir triss i grabbar för mig! :love: Bild från ultraljudet...
2
Svar
24
· Visningar
2 221
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp