Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Till helgen fyller mitt lilla fadderbarn (flicka) ett år. Jag har lite huvudbry med vad jag skall ge henne? självklart skall hon få nåt...
Svar
10
· Visningar
5 568
Senast: alazzi
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag har nyligen fått mitt andra missfall på ganska kort tid (v 10 första gången och v 8 andra gången). Jag jobbar som doktorand och när...
Svar
8
· Visningar
3 907
Senast: Alfhild
·
  • Låst
Övr. Barn ...finns det nånting ni kan göra för att motverka utseendefixering? Nu vet jag inte hur representativt ÄU är för genomsnittet unga...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 425
Senast: Guatemala
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Varför i hela helvete tycker folk att man är sjuk i huvudet när man säger att man inte vill ha barn, och verkligen avskyr dem och inte...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn hur mycket betalar ni? är det olika på olika tider av dygnet? vad kräver ni av era barnvakter (ska de även laga mat, städa, diska osv)?
Svar
6
· Visningar
756
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn I morgon och lördag ev, ska jag göra stockholm osäkert ihop med dotter, karl och mamma... Så nu vill jag ha lite tips på bra/roliga...
Svar
17
· Visningar
1 227
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Japp då var Han kommen :love: Min pojk som "pluppade" ( nja med en bm på magen, ett klipp i dom känsliga delarna och en sugklocka) ut...
Svar
19
· Visningar
1 526
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn började det att synas på er att ni var/är gravida? Själv är jag i vecka 15 och jag tycker inte att det syns just någonting, möjligen...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Thelma
·
  • Låst
Övr. Barn Pappan till "magen" så att säga har nu krävt att det skall göras faderskapstest. Ville bara kolla hur det ligger till lite med det då...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 632
Senast: Swannie
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jag har just fått reda på att jag är gravid... blandade känslor vill jag lova... visst jag vill jättegärna ha barnet... men samtidigt...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: Zoya
·
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar om man måste ha någon slags formell utbildning för att bli dagmamma? Jag är 22, har gått ett år på lärarprogrammet, arbetat...
Svar
13
· Visningar
5 384
Senast: Planeta
·
  • Låst
Övr. Barn Är i vecka 19+3 och allt har gått bra hittils förutom att mitt liv vart väldigt jobbigt. Först pappan som ju kom tillbaka och skulle...
Svar
13
· Visningar
1 427
Senast: pigleton
·
  • Låst
Övr. Barn Fick nyss ett SMS. :eek: "Blev en tjej kl. 11:32. Vikt 3130, längd 50. Ingen smärtlindring!" Det är väl bara att utbringa ett...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 860
Senast: Petronilla
·
  • Låst
Övr. Barn I helgen träffade vi sambons föräldrar samt bror med familj. Sambons brorsdotter är 2,5 och söt som få. Förut har hon varit ganska blyg...
Svar
17
· Visningar
1 708
Senast: alazzi
·
N
  • Låst
Övr. Barn Hej! Undrar om någon här har erfarenhet av Teuto**a barnvagn och har någon åsikt om de är bra? Är de värda sitt pris...
Svar
13
· Visningar
1 545
Senast: Nordstjernan
·
S
  • Låst
Övr. Barn En skön bild med fokus på tuttfixering: http://surl.se/dhv
Svar
7
· Visningar
1 200
Senast: snurran
·
  • Låst
Övr. Barn Har en fundering kring detta. Själv tycker jag det är helt fel, men det kanske finns en anledning till att "de" (hanssyskons familj, läs...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Sammet
·
  • Låst
Övr. Barn Det var länge sedan jag var ute i festarsvängen och svängde "de lurviga" men nog minns jag hur det kändes att vara bakis. Här är tipset...
2
Svar
22
· Visningar
3 649
  • Låst
Övr. Barn Hur många barn brukar det vara i en småbarnsgrupp? Vår lille ska börja på dagis om ett par veckor och det är 15 barn på 3 personal. Är...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: cilvia
·
  • Låst
Övr. Barn Sitter här och känner mig helt villrådig. Är hemma pga sjukdom och var ner till dagmamman med vantar som glömts hemma. Och då visar det...
2
Svar
32
· Visningar
2 786
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp