Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Nu är fyra läkarintyg på plats här o där.. * FK för förebyggande sjukpenning på HELTID, november och december, * Länstrafiken för...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: BornAgain
·
  • Låst
Dagbok I tretton år har jag jobbat där jag jobbar än idag och i åtta år har jag varit totalt lojal mot min arbetsgivare, jobbat, jobbat...
Svar
3
· Visningar
1 337
Senast: pajaztar
·
  • Låst
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
3 940
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Vi, eller jag förresten, hunden fattar nog inte sånt, har gått och väntat på att det ska bli den 15-16 november sedan den 2/10. Eftersom...
Svar
0
· Visningar
818
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Jag har ett problem som jag vill lösa. Jobba med i varje fall. Redan för 20 år sedan skrev jag i en bok att jag skulle förbättra detta...
Svar
12
· Visningar
1 516
Senast: Ray
·
  • Låst
Dagbok Vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget, tänker att jag behandlar det som en dagbok helt enkelt. Mkt text, full förståelse om...
Svar
6
· Visningar
1 208
  • Låst
Dagbok Jag kom till jobbet i morse utan att säga hej till honom. Sen mötte jag honom i korridoren och han vinkade till mig. Jaha. Nej det är...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Imorgon blir jag hästägare. Och jag är så nervös och känner just nu bara nej nej, jag kommer inte hinna/orka/våga. Helt normala tankar...
Svar
15
· Visningar
2 002
  • Låst
Dagbok Jag går bara förbi hans rum. Jag går inte dit och frågar om vi ska fika. Det känns så annorlunda. Jag är van att vi gör vissa saker...
Svar
0
· Visningar
758
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle behöva kunna stänga av uppmärksamhet på omvärlden ibland. Det är jag säkert inte ensam om? Jag tror inte att jag är väldigt...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Grazing
·
  • Låst
Dagbok Från i våras när allt var jobbigt känns det så mycket bättre nu! Jag börjar hitta tillbaka till mig själv, glad, stark och problemen ter...
Svar
11
· Visningar
884
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 693
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Allt har inte gått som på räls sedan mitt senaste inlägg där jag listade allt jag dragit ner på. Två poster har inte realiserats: ponnyn...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Jag börjar känna stort sug efter att ha häst hemma igen. Prinsessan är ju utlånad på foder och verkar ha det utmärkt. Frågan är väl om...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: pajaztar
·
  • Låst
Dagbok Det är tre veckor sedan jag träffade kuratorn och jag skulle efter det få träffa psykologen på VC för en ny bedömning om jag kunde få...
Svar
12
· Visningar
1 877
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Så, handpenning på den redan billiga (i inköp) ponnyn är lagd. Och jag håller på att tittar på stall. Måste reda ut lite i min egen...
Svar
13
· Visningar
1 669
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag hörde en kommentar om keratosis pilaris (=det hudproblem jag är drabbad av) i min funktionsmedicinska favorithälsopodd, och att...
Svar
3
· Visningar
2 160
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag var på en föreläsning igår om sorgbearbetning. Den var verkligen bra! Riktigt bra, gav mig jättemycket! Det är verkligen inte allt...
Svar
0
· Visningar
1 173
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tvådagarskonferens med nytt sällskap. Jag kom på det mitt i allting att allting men ingenting var sig likt. De senaste tre åren har jag...
Svar
0
· Visningar
862
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Ja det är bara förnamnet! Jag är för tillfället förkyld, rejält förkyld. För er som inte känner mig så blir jag rejält nedsatt vid en...
Svar
12
· Visningar
2 245
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp