Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Dagvård, bålträning på boll i brist på häst... Sjukgymnasten berömde och sa att jag börjar komma in i "följa med hästens rytm"-tänket på...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag vet knappt var jag ska ta vägen. Det känns så fruktansvärt motigt och energisänkande på alla plan nu, så jag vill bara fly nånstans...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Somnade efter 02.30 i natt och vaknade runt 10... Softat hemma, tänt ljus lagt orakel och tarot-kort, druckit kaffe, rostat bröd...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Nu är det bara ungefär två veckor kvar tills jag ska till veterinären med Frej. För några dagar sedan hade jag nästan bestämt mig för...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Kadi
·
  • Låst
Dagbok Trött, orkar inte ta tag i röran... försöker umgås med mor och far i alla fall. Mamma ska operera en fotled i veckan, så hon är också...
Svar
0
· Visningar
472
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Frej och jag har haft ett par ganska bra veckor. Tränat nosework och haft det rätt trevligt. Efter att ha funderat en hel del så hade...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Igår onsdag jobbade jag 8-14.30 åkte hem för att byta till permobil... jag funderade på om jag skulle klä ut mig till trick or treat...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Det känns som att det mesta blev "som vanligt igen" förra veckan. Vi var ute och åt lunch ihop och pratade precis som vanligt. Vad...
Svar
0
· Visningar
810
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Nu är fyra läkarintyg på plats här o där.. * FK för förebyggande sjukpenning på HELTID, november och december, * Länstrafiken för...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: BornAgain
·
  • Låst
Dagbok I tretton år har jag jobbat där jag jobbar än idag och i åtta år har jag varit totalt lojal mot min arbetsgivare, jobbat, jobbat...
Svar
3
· Visningar
1 331
Senast: pajaztar
·
  • Låst
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
3 906
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Vi, eller jag förresten, hunden fattar nog inte sånt, har gått och väntat på att det ska bli den 15-16 november sedan den 2/10. Eftersom...
Svar
0
· Visningar
813
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Jag har ett problem som jag vill lösa. Jobba med i varje fall. Redan för 20 år sedan skrev jag i en bok att jag skulle förbättra detta...
Svar
12
· Visningar
1 499
Senast: Ray
·
  • Låst
Dagbok Vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget, tänker att jag behandlar det som en dagbok helt enkelt. Mkt text, full förståelse om...
Svar
6
· Visningar
1 198
  • Låst
Dagbok Jag kom till jobbet i morse utan att säga hej till honom. Sen mötte jag honom i korridoren och han vinkade till mig. Jaha. Nej det är...
Svar
0
· Visningar
827
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Imorgon blir jag hästägare. Och jag är så nervös och känner just nu bara nej nej, jag kommer inte hinna/orka/våga. Helt normala tankar...
Svar
15
· Visningar
1 984
  • Låst
Dagbok Jag går bara förbi hans rum. Jag går inte dit och frågar om vi ska fika. Det känns så annorlunda. Jag är van att vi gör vissa saker...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle behöva kunna stänga av uppmärksamhet på omvärlden ibland. Det är jag säkert inte ensam om? Jag tror inte att jag är väldigt...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Grazing
·
  • Låst
Dagbok Från i våras när allt var jobbigt känns det så mycket bättre nu! Jag börjar hitta tillbaka till mig själv, glad, stark och problemen ter...
Svar
11
· Visningar
871
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 508
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp