Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag har ett bra liv, jag klarar mig gott ekonomiskt och jag har en fin familj i ryggen, ändå är jag rastlöst, uttråkad och deprimerad...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Casteloro
·
  • Låst
Dagbok Företagsdrömmen blir verkligare för varje dag. Sambon är tillbaka på jobbet upp till 25h i veckan efter ryggskadan/operationen och visst...
Svar
1
· Visningar
781
  • Låst
Dagbok Det är väl dags, att dra sig mot horisontalläge o få lite vila, samt räta ut den ack så numera krokiga kroppen. Jag kan fortfarande inte...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Direkt efter frukost greppade jag gångstavarna och gav mig ut på en promenad. Det blev två kilometer i långsam takt. Hann bli...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Lugnt o fridfullt på sociala medier. När jag permonerade över stan, genom Lillån och vidare mot Hovsta, så var det rejält urdikat vid...
Svar
1
· Visningar
482
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok När man verkligen försöker vara tydlig och visa var man står och får en storsmocka på käften då blir man less... När de som dessutom...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Nu är det ett år sedan jag kontaktade VC första gången för mitt mående. Det är ju klart bättre nu, men går ju lite upp och ner. Så länge...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Snart ska vi flytta ut på landet från stan.Placerar oss i Grevagårdsbyn och hoppas hitta en medryttarhäst i närheten. Äntligen kan man...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: Pancakes
·
  • Låst
Dagbok Ibland får man liksom sätta sig på händerna, för att inte svara något dumt, i grupper och på vänners delade inlägg... Men idag blev det...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok När jag för två dagar sedan låg sjuk på soffan framför tv:n visste jag inte att något var på väg att hända. Jag visste överhuvudtaget...
Svar
10
· Visningar
1 714
Senast: gammalek
·
  • Låst
Dagbok och festar till det med en liter vatten smaksatt med citron... Gaspatronen i sodastreamern har varit slut i tre veckor. Men det här...
Svar
0
· Visningar
682
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Hobbypysslar hemma och min farbror i lägenhet tvärs över gatan drar iväg med mig i länet på kaffe eller lunch. Bilen står fortfarande...
Svar
14
· Visningar
1 136
Senast: tara
·
  • Låst
Dagbok Jag kollade på väderprognosen. Hos mig på Östersjökustens fastland skulle det bli 30+, men tittade jag längre ut i skärgården på de...
Svar
10
· Visningar
1 749
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Permonerade västerut o hamnade i stillheten på Längbro Kyrkogård blan kottar, tallar och barr. O så hemåt igen 14 km... Nu ska jag...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Det blev en 1a i Bergshammra, känns som ett radhus. Gräsmatta på framsidan o odlingstäppa med "balkong" under tak. Får ragga upp min son...
Svar
10
· Visningar
1 457
Senast: Myrten
·
M
  • Låst
Dagbok Facebook plockar fram gamla poster och minnen. Tre år sedan detta ridpass med fina Ida, här 4 år. Den bästa häst jag haft, en så himla...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: mooi
·
  • Låst
Dagbok Det får bli som vanligt, budgetsemester... här hemikring med pyssel, permobil och fika... KANSKE någon Sthlm-resa.. Bilen pajade ju...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 565
Senast: MJLee
·
  • Låst
Dagbok Jag kom iväg på en road trip i alla fall. Tur var det. Resan har varit helt fantastisk. Jag har haft en lite lös plan på vad jag ville...
Svar
7
· Visningar
1 565
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok 2014 sa jag upp mig från mitt älskade jobb (efter att ha diskuterat tjänstledighet osv tyckte jag uppsägning kändes bättre dock) i...
Svar
0
· Visningar
928
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp