Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Känner mig faktiskt lite knäckt. Förra veckan fick jag ett industrijobb här i närheten via ett bemanningsföretag. Jobbet var väldigt...
Svar
3
· Visningar
704
  • Låst
Dagbok Jag tycker att en hel del hästfolk är ett udda släkte... baserat på flera facebookvänner.... "Nehepp, ingen Jerringnominering för...
Svar
9
· Visningar
831
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Eliten blev snurrstol igår på väg hem från rehab, så nu är vi på service... det var visst nån pinne som gått av, troligen sen smällen i...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag fick ju ytterligare ett svar på den annons jag la ut på FB angående medryttarhäst och igår var jag dit. Hon hade 4 hästar som hon...
Svar
11
· Visningar
1 170
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Experiment med limpistol, färgat kraftigt papper, sten från Danmark, bokmärke, vattenlösliga hobbylim, tuschpennor och ram från...
Svar
0
· Visningar
537
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Verksamhetsledaren är fantastisk på att skapa julbord, med både kötträtter och vegetariska alternativ som alla glatt lät sig smaka av...
Svar
2
· Visningar
479
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Din inre styrka är stor. Om du vill är en stor förändring på väg. Du har säkert sett, hört och känt signaler på det – dofter, musik...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag drömde att jag red Senioren i natt. Vi var i ett ridhus och hoppade. Hindren låg på cirka en meter och allt var så lätt och...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Framåt kvällen är det vilsamt att tända ett ljus vid sin kraftplats och filosofera en stund Att man är i den situation man är, är...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok För att undvika missförstånd, vill jag härmed börja med ett citat gällande detta "forum", som ni just nu läser i... "Den nya platsen...
Svar
8
· Visningar
1 422
Senast: Fruentimber
·
  • Låst
Dagbok På Rehab. Värmer upp med kaffe. Därefter pass med sjukgymnast och efter det varmbassäng. Sedan tid för lunch, innan självträningspass på...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok På pricken, det går alldeles för sakta att återfå energi och ork. Men hjärnan går på högvarv, så det är svårt att koppla av när man väl...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Bör jag vara orolig? Fick bara veta att det syntes något på röntgen som skall undersökas vidare.
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 719
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok November - februari är såna där månader, som jag gladeligen hade bosatt mig utomlands om någon kunde sponsra mig... I natt har jag sovit...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag rotar bland mina orakel- och tarotlekar. Solögas orakellek, vildmarkens språk är en av de första orakellekar jag införskaffade...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jahapp som sagt, Olaf/Sandalfon kom indimpade lagom till förmiddagskaffet idag igen... Och det är nästan så att han börjar bli tjatig...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Jag var och hälsade på nordistravaren idag som behövde en medryttare och så pratade jag förstås med ägaren. Dessvärre känns det inte...
2
Svar
29
· Visningar
2 701
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 841
  • Låst
Dagbok Det är ju ingen hemlis direkt att min ekonomi och mående inte varit så värst senaste åren. Mkt ljus, änglar, meditation, kristaller...
Svar
9
· Visningar
1 450
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok och räkröresnittar. Enkel vardagsmat rehab's dietist. Temakväll med enkel och lättlagad vardagsmat för ryggmärgsskadade. :D Jaja, gott...
Svar
0
· Visningar
554
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp