Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det var nog första gången jag hört de orden sen dottern slutade tävla M på ridskolan :D Igår var det de lektion för Chefen igen och...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju hittat lite energi på sistone, men känt att det där slår över i stress. Det tydligaste jag känner är då tryck över bröstet...
Svar
0
· Visningar
976
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I kursmaterialet för kursen Stress & Utbrändhet finns ett kapitel om att "rita sin egen karta". Det handlar helt enkelt om att notera...
Svar
0
· Visningar
759
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Låg sömnlös i natt o kom på att jag skulle kunna byta huset mot en liten BR i någon Norrförort, för enklare vardag o minimera risken att...
Svar
8
· Visningar
1 322
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Jag har svårt att komma upp ur sängen på morgnarna. Visst kan jag säkert tvinga mig om jag måste, men nu finns inte så många måsten och...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Med anledning av den här tråden har jag funderat lite på det här med tillit. Jag lyckas inte riktigt formulera ett svar där så jag...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Fjärthästen börjar gå bättre och bättre, massagen gör helt klart susen. Han ska få en återbehandling i december då tant Massör kommer...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag råkade få se ett foto på mig själv, taget på håll och in action när jag var konferensvärdinna på jobbet en dag. Och det var som att...
Svar
11
· Visningar
1 743
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Ska försöka rodda i detta som väl kallas mitt liv, så som det blivit. Går inte att fortsätta på tidigare vis. I och för sig tycks det...
Svar
18
· Visningar
1 840
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Det är inte så mycket jag kommer till skott med överhuvudtaget men en promenad om dagen får jag avklarad i alla fall. Sen har jag börjat...
Svar
5
· Visningar
565
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ny tränare, det är snö, puffen är guld. Jag är stel i höfterna. Hur ska detta gå? Jag är så taggad så jag spricker! Tre dagar av...
Svar
0
· Visningar
560
Senast: mily
·
  • Låst
Dagbok Ja. Hänt mycket idag men jag är glad. Hästen mår bra. Ingenting trasigt eller mega fel. Torra, fina ben. Inga gallor eller gamla...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: Neia
·
  • Låst
Dagbok Detta lilla magiska ord. Acceptans. Det borde vara enkelt men är ta mig tusan inte det. Jag har svårt att acceptera att läget har blivit...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det var nog förra hösten jag började notera att jag hade problem med koncentrationen. Jag kunde inte riktigt hålla fokus på jobbet men...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit noga nu att känna på ben, rygg, hovar och även tagit tempen på min häst. Hittar ingenting. Jag har funderat hur jag kommit...
Svar
0
· Visningar
490
Senast: Neia
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Just nu ligger jag i sängen och försöker förmå mig att boka en tid hos min vårdcentral. Jag har tydligen bytt vårdcentral...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Det är så mycket jag velat göra genom åren och mycket är fortfarande ogjort. Jag skulle vilja lära mig segla, spela gitarr, spela...
Svar
10
· Visningar
1 514
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Det där sket sig ju rejält, eller vad säger du? Knappt hade dagen hunnit börja innan jag lyckats förstöra allt som...
Svar
0
· Visningar
621
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Det vände tillslut, tack och lov. Det var riktigt illa förra veckan, och jag har sagt till mig själv att det inte får bli...
Svar
0
· Visningar
564
  • Låst
Dagbok Svårt att se klockan på väggen från andra sidan gymmet och jag kände att jag viiiiille få klart det sista oavsett till. Vilket...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp