Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag skulle behöva någon slags distraktion för att stå ut men vet inte på vilket sätt. Inget jag kan komma på funkar särskilt väl. Jag är...
Svar
4
· Visningar
535
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte riktigt lyckats hålla goda rutiner. Idag var det tredje dagen på rad som jag inte lyckats göra en promenad. Jag har inte...
Svar
17
· Visningar
1 246
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Jag har gjort en film med Senioren. De flesta filmklipp är inspelade mellan januari och mars i år. Då hade jag ridit honom i knappt ett...
Svar
13
· Visningar
1 294
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Så i morse gick jag en liten prommis på nån timme.... vieeews!! Har nån mer här Insta? Vad heter ni där?
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Idag är det sjätte dagen jag tar medicin. Hittills har jag inte fått någon av de biverkningar som nämns i bipacksedeln. Däremot känner...
Svar
12
· Visningar
1 165
Senast: Maoam
·
  • Låst
Dagbok Jag försöker sysselsätta mig med lite enkla saker. En sån sak har blivit att lägga upp en bild om dagen på Instagram med mina hantverk...
Svar
19
· Visningar
1 640
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft besvär med ryggen i ett par år nu, men på sista tid verkar det ha eskalerat av någon outgrundlig anledning. Ridningen...
2
Svar
23
· Visningar
3 885
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Det är vad jag känner mig som. Inget att ha. En del saker hade jag säkert kunnat göra annorlunda, men inte är det mycket. Ändå känner...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
12 832
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Eftersom min mamma är sjuklig har jag börjat att ringa henne minst 3 gånger i veckan för att kolla läget liksom. Hon vägrar att skaffa...
Svar
12
· Visningar
1 069
  • Låst
Dagbok Ett helt år i onödan. Trött, ofokuserad, ännu tröttare, sus o ring i öronen, så stel vissa dagar så det kändes som kroppen var av...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: Monkie
·
  • Låst
Dagbok Pga av en massa tråkiga saker går jag upp i vikt. Delvis biverkning av min medicin men också pga av annan sjukdom. Värk som gör det...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: alazzi
·
  • Låst
Dagbok Jag har egentligen i åratal längtat efter läget "bara vara", men hur kommer man dit? Allt är så inriktat på att "göra saker" och man är...
Svar
17
· Visningar
1 371
  • Låst
25%
Dagbok Jag har varit på vårdcentralen igen och läkaren tycker att jag ska jobba 25% i alla fall. Min chef vill inte ha mig på jobbet alls...
Svar
11
· Visningar
998
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Efter att ha läst lite runt här under dagbok så kan jag konstatera att jag har det väldigt bra! Lyckligt lottad att få ha en frisk...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok I morse blev jag varse att jag hade gjort bort mig på jobbet igen. Jag skulle ha gjort ett mejlutskick i torsdags och det glömde jag...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Dagbok Jag har nu under två dagar haft en person här som jag har försökt lära ut mitt jobb till. Förvisso sov jag dåligt i natt då jag inte...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 339
Senast: Amha
·
  • Låst
Dagbok Har varit sak på sak de senaste veckorna och idag på min födelsedag bröt jag ihop. Har aldrig känt mig mer misslyckad och ensam än nu...
Svar
4
· Visningar
694
Senast: Sar
·
  • Låst
Dagbok I tron att folk tycker lite mindre illa om mig om jag alltid ställer upp och aldrig säjer nej. Men det fungerar inte. Det enda som...
Svar
0
· Visningar
569
Senast: alazzi
·
  • Låst
Dagbok Har varit föräldraledig ett år. Det var som himmelen på jorden. Så bra som jag mått det senaste året kan jag inte minnas när jag gjorde...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft en tung dag idag. Jag har varit trött, gått in i en återvändsgränd och tappat hoppet om att kunna ändra tillvaron...
Svar
5
· Visningar
705
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp