Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag har fått frågan om jag vill bli delfodervärd på Senioren. Hon vill flytta honom till ett annat stall och där kommer då utsläpp...
2
Svar
28
· Visningar
2 795
Senast: Javan
·
  • Låst
Dagbok ...och det är du med. Jag lovar. Varför är vi så dåliga på att ge oss själva beröm? En klapp på axeln? Ett "Idag är jag så nöjd med mig...
Svar
3
· Visningar
543
Senast: farin
·
  • Låst
Dagbok Jag har börjat fundera på om jag ska byta yogaprogram. Nu har jag sedan en tid kunnat sova rejält, typ 8-9 timmar i ett sträck och...
Svar
0
· Visningar
855
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår skrev säljaren på avtalet och vi betalade halva köpeskillingen, vi (jag och dottern) har aldrig varit närmre en egen häst tidigare...
Svar
1
· Visningar
717
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Idag hittade jag ett gammalt meddelande jag skrivit på ett hemligt språk för massor av år sedan. Jag lyckades översätta...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 187
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det går lite upp och ner med måendet och jag försöker förstå vad det är som händer. Exempelvis så har jag sovit ganska mycket sista...
Svar
8
· Visningar
729
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok (Ursäktar extremt rörigt inlägg) .... Vet inte vad som hände nyss. Var på ett studentevent (Gasque) nu under kvällen, och kom hem för...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 787
Senast: Killaloe
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Idag behövde jag välja en ny plats, för den gamla hade blivit full. Det är konstigt det där, hur det kan bli. Jag som...
Svar
0
· Visningar
640
  • Låst
Dagbok Min uppväxt var brokig, sällan som vi alla i familjen befann oss på samma kontinent. Vid 14/15 förpassades jag till Sverige...
Svar
2
· Visningar
886
  • Låst
Dagbok Ni vet personer som varit gifta i 20 år, har barn, Volvo och villa, när de inte orkar dölja att de eg är trans, lesbisk, bög osv? Jag är...
Svar
10
· Visningar
2 338
Senast: 95johsv
·
  • Låst
Dagbok Min sjukskrivning har utökats igen till 75%. Och plötsligt kan jag andas. Jag fick lite luft i mitt liv och är inte längre i...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Kan inte göra samma saker som förrut, har flytt så länge. Om det är någonstans som allt skulle ta slut i mitt liv så vore det här...
Svar
12
· Visningar
1 407
  • Låst
Dagbok Jag vill inte vara hemma under julen för jag kommer inte orka städa huset och fixa mat. Att sitta i ett ostädat hus med en matform på...
2
Svar
30
· Visningar
2 027
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det här med relationer är ett knepigt ämne. Jag känner mig ofta som en elefant i ett glashus samtidigt som jag själv har ömma tår. Det...
Svar
18
· Visningar
1 820
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Min mor är alkoholist. Ev. far också men han förlorar inte sitt förstånd i samma grad som mor. Jag bor fortfarande hemma och har planer...
2
Svar
27
· Visningar
2 934
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Dessa ord är ju välbekanta från annat håll, men nu var det chefen som kom och sa åt mig att det var dags att sluta och "gå hem" (trodde...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok "Ensam men stark" är en fras som ibland kommer från min far, han ser sig själv som det och ser att jag också är det. Jag har genom mitt...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Skapade precis detta konto, och råkade visst få ett litet g i början av namnet. Attans. "gråvarg" "Gråvarg". Ordet ser så konstigt ut...
Svar
0
· Visningar
474
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Lördag idag. Överlevde gårdagen med några skråmor på halsen och många hemska minnen. Och jag tänker att alltså, någonstans måste det...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp