Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag är trött på att vara trött. Idag har jag inte ens kommit ut på min dagliga promenad. Jag låg kvar i sängen nästan fram till lunch...
Svar
3
· Visningar
651
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, För ett tag sedan fick jag för mig att jag ska börja plugga. Sagt och gjort, jag sa upp mig från jobbet och sökte in till...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Nattliga tankar och funderingar, tillika mitt första dagboksinlägg. Ursäkta om det blir rörigt. För några dagar sedan skrev jag i...
2
Svar
29
· Visningar
2 884
  • Låst
Dagbok Jobb! Äntligen ska man få börja jobba igen! Det är nästan exakt ett år sedan som jag sa upp mig och slutade jobbet jag hade då som...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Oro
Dagbok Jag har fått veta att jag ska bli kallad till psykiatrin den här månaden och håller koll i brevlådan efter kallelsen. Den har än så...
Svar
3
· Visningar
624
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok För att försöka få ett grepp om situationen och var skon klämmer på mig med mitt förhållande, så har jag under 1½ månad nu skrivit...
Svar
11
· Visningar
1 516
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Alltså. Sen jag började jobba har jag sett en kille TVÅ gånger om dagen, i princip varje dag (när jag jobbar och när jag går på pass...)...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Ärligt talat. Känns dom jag sitter fast här nu. Antar att jag borde skriva av mig. Får inget gjort. Skulke ju vilja att det var städat...
Svar
7
· Visningar
655
Senast: Krokus_igen
·
  • Låst
Dagbok När jag återinsjuknade i panikångest för fjärde gången så undrade jag om det var något annat fel på mig eftersom jag inte mådde bra och...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Krokus_igen
·
  • Låst
Dagbok Förra veckans hästshow gav en större mental baksmälla än jag hade räknat med och det är väl först idag som jag är tillbaka där jag var...
Svar
11
· Visningar
704
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Resan till Stockholm och besöket på hästshowen var nog lite för mycket för mig. Hela helgen efteråt ägnade jag mig åt att vila och sova...
Svar
15
· Visningar
1 250
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag upplevt Sweden International Horse Show. Jag åkte ju till Stockholm redan torsdag kväll. Det var jobbigare att köra än...
Svar
7
· Visningar
1 657
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Hej. Vill skriva av mig lite en dag som denhär. Hästen har kommit igång och vi busar bara i snön/löslongerar och skrittar ut :love...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: Neia
·
  • Låst
Dagbok Jag har fastnat i förhållandesvackan jag nämnde tidigare i höstas, och kommer inte riktigt vidare. Vet inte vad jag ska göra. Det är...
Svar
8
· Visningar
1 093
  • Låst
Dagbok Efter förra ridlektionen som inte gick så bra och lämnade en lite tråkig känsla efter sig, så var jag såklart tvungen att köpa en...
Svar
0
· Visningar
810
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok När jag bestämde att jag skulle till Stockholm för att se hästshowen tänkt jag att bara att det kunde väl vara en trevlig grej att gå på...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I slutet av veckan åker jag till Stockholm igen. Det är cirka 2 månader sedan jag var där sist. Trots att jag har bott här i 1 år och 9...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Det var nog första gången jag hört de orden sen dottern slutade tävla M på ridskolan :D Igår var det de lektion för Chefen igen och...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju hittat lite energi på sistone, men känt att det där slår över i stress. Det tydligaste jag känner är då tryck över bröstet...
Svar
0
· Visningar
976
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I kursmaterialet för kursen Stress & Utbrändhet finns ett kapitel om att "rita sin egen karta". Det handlar helt enkelt om att notera...
Svar
0
· Visningar
759
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp