Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Var faktiskt inte så väldigt säker här efter sommaruppehållet om jag skulle fortsätta. Tog ju en paus redan i våras då jag kände 1. det...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter och hänger en hel del på Blocket numera, ifall jag skulle hitta bra-att-ha-grejer. Grejer som bortskänkes är en sån sak jag...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tack vare att @cewe påminde mig om resistent stärkelse så fick jag tummen ur att testa. Jag hade hört om det tidigare och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
843
  • Låst
Dagbok Ibland kan jag inte låta bli att drabbas av en väldig frustration över att det känns som att jag lever i fel värld! Kan jag inte få en...
Svar
0
· Visningar
271
  • Låst
Dagbok Kört vatten i IBC behållaren, i hästtransporten. Fylld till 80 procent. När hastigheten kommer upp i 80 km/h, vad det börjar självsvänga...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Endast en ridlektion stod på schemat denna vecka. När jag kom fram till stallet tappade jag hakan lite. För några veckor sen fick vi en...
Svar
0
· Visningar
289
  • Låst
Dagbok Igår tyckte vi att nu så har vi vatten en stund, sänkt sugdelen med en träkloss och var skitnöjda. Imorse, bara massa luft från...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok För ett tag sen damp det ner ett brev i brevlådan om att det var utbyggnad av fiber på gång i vårt område, och att vi nu hade möjlighet...
Svar
0
· Visningar
374
  • Låst
Dagbok Jag skulle behöva städa och röja, men känner mig seg och vet inte var jag ska börja. Det är kaos överallt. Hur kunde det bli så? En...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar det ibland. Det är ju så sjukt svårt att rida. Varför ska man ägna sig åt något som är så svårt? Det kan ju bero på att det...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
323
  • Låst
Dagbok Lunch träning idag, tabata. 20 sek fullt ös, 10 sek vila upprepa 8 gånger. 1min vila osv i 30 min. Om bara inte den lilla röda fanns...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tänk, någon gång kommer det ifatt. Inte här, för då skulle beteendet skyddas, men nu, på annan plats, med kanske en bättre chef, så rök...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nellie är två år och håller på att sittas in. Hon är bara liten till åldern, redan 1.70 i mankhöjd. Tinki fick vara förhäst och visa hur...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tinki älskar att bada. Nu är det full galopp ut i vattnet och så långt hon kan innan vattnet når upp över bringan. Bryggan är borta så...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har faktiskt funderat över hur mycket värde jag har av att dokumentera mina ridlektioner här på bloggen. Ska jag verkligen fortsätta...
Svar
0
· Visningar
412
  • Låst
Dagbok vi red till badplatsen för att svalka hästarna. Tre delar av fyra utav bryggan låg på land. Skulle gissa på 7-8 m under normal nivå...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har äntligen köpt en bil så nu är det slutletat. Igår, efter jobbet, åkte jag till Säter för att kolla på den och bestämde mig rätt...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp