Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Inte en minut på hästryggen ännu. Har varit andra aktiviteter på schemat och låren är stumma som attan och den gamla vanliga nacken gör...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jaha, från mitt kärleksfulla grundläge blev det visst en störtkrasch ner i vansinnet....:meh: Eller ska jag kanske bara se det som ett...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag förbi apoteket och blev glatt överraskad av deras nya kampanj. Mens. Är det inte på tiden att vi alla börjar hjälpas åt för...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Ett mail, ett jävla tradigt skrivet mail med fakta enbart. Precis så politiskt korrekt man kan tänka sig. Inget som förvarnats ens de...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Sedan yogaretreatet för ett par veckor sen så har jag för det mesta haft en jätteskön känsla i kroppen av kärlek, harmoni och...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tog ut mellanväggen från transporten. Tänk om hon får panik och rispar upp sidorna som hon gjorde i den gamla. Tog ju en stund att komma...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Först en galopprunda på Indra, passade på att rida henne när lillmatte är borta på semester. Gick fint. Smalt var det. Jag är van vid...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har i många år funderat på hur jag ska kunna klona mig för att hinna med mer. Nu har jag svaret. Man ger mat och husrum till en...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag tog jag och mamma en tur upp mot toppen på Stakafjället. Märta är ju skadad så hon fick ligga hemma och kurera sig men hundsällskap...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Jag är chockad. Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att det var så svårt att sära på fightande hundar. Märta och jag är...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Mamma var här i några dagar i förra veckan. Hon hjälpte till med lite av varje. Tyvärr upptäckte jag idag att hon hade städat bort en...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vi red först rundan och tog fram sulkyn sedan. Indra tycker allt är läskigt i början så det blev att gå runt o lukta och kliva över...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tinki har lång tjock pannluggen och ett rundsytt läder pannband. Jättetråkigt. Jag vill ha glitter! Försökte ett tag med stenar men då...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Att alltid vara hungrig är en plåga. Dels tar det kraft från koncentrationen eftersom hjärnan bara vill tänka på mat hela tiden, dels är...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Måste gnälla lite. Tänkte det skulle vara lugnt på jobbet nu när nästan alla har semester.. Det är tvärtom. Är helt otroligt hur mycket...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag fick besked om att jag inte får byta ridgrupp till hösten, vilket orsakade en hel del besvikelse och satte igång tankar om vad jag...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag hade hoppats på att kunna åka iväg åtminstone en liten sväng under semestern men det verkar inte bli något med det annat än besök av...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har idag haft anledning att ta mig en titt i backspegeln igen och kunnat konstatera att utvecklingen har gått framåt de senaste...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag tog jag 45 min styrketräning. Kommer inte kunna gå eller lyfta något de närmsta dagarna. Har ont i nacken och skuldrorna som...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp