Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Före sommaren konstaterade jag med en lite uppgiven suck att jag behövde göra en halvhalt i matintaget igen, för att stoppa upp den...
Svar
0
· Visningar
327
  • Låst
Dagbok "De stannade. Quentins häst stannade dock inte när de andras gjorde det - den oförfärade Dauntless strövade iväg och hann komma bort...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok Jag tycks ha en hobby med förhinder, då jag inte riktigt lyckas ordna med det jag önskar. Seniorens ägare behöver jobba häcken av sig...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu börjar det liksom brinna i knutarna att skaffa den där bilen och jag vet fortfarande inte vad det ska bli för något. I min sparade...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Såg denna gaffliga klädhängare någonstans minns inte var . Kan inte vara så svårt att göra..... Bonus i inläggets 2 bilder med...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Skylight
·
  • Låst
Dagbok Var på marknad härom dagen tog en massa kort som av saker som gav mig inspiration. Mycket billigare och bättre att ha foton i fånen än...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Skylight
·
  • Låst
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I självmedkänslearbetet finns det två saker som jag har stannat upp kring för att fundera extra på för närvarande. Först så gäller det...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Skrev ett inlägg i kväll och fick då en kommentar typ "Oj, lever du fortfarande...". Inser att jag på några år gått från mycket...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok De människor som varit workawayers hos mig under sommaren har varit av 4 olika nationaliteter. Ibland har kulturskillnader blivit...
Svar
0
· Visningar
534
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Förra veckans hoppträning var katastrofal. Gapade, ville inget och hon svettades jättemycket. Det var ju 25 grader varmt men riktigt så...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det är så skönt med känslan som uppstår när man fått rätt. När jag stått på mig, blivit idiotförklarad, nertryckt och ifrågasatt. Det är...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har tidigare berättat om att jag under denna sommar haft workawayers boende hos mig. Under de 3 senaste veckorna har jag haft en ung...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har kommit in på området självmedkänsla, och inser att det är ett område som jag definitivt behöver fördjupa mig i. Att praktisera...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Indra och Tinki har galopperat, jädrans vad vi har övat volter och åttor. Har ingen stor paddock men åkrar finns....
Svar
0
· Visningar
156
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu är det hög tid att skaffa en annan bil och jag sitter och letar på Blocket. Det är knepigt det där med vad man ska välja för bil. Jag...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hjälp - Är jag för stor för min ponny???? :rofl: :laugh: :rofl: :laugh: :rofl: (förlåt - kunde bara inte låta bli.... ;) :p )
Svar
0
· Visningar
1 048
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 024
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Fram med borrmaskin , rep och en av mina många långa trasmattor . Nej jag ska inte rulla in ett lik och dumpa i sjön utan i natt ska det...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Skylight
·
  • Låst
Dagbok Jag har alltid varit väldigt målinriktad. Det jag bestämt mig för att göra eller ha, har jag envist jobbat för, tills jag uppnått det...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp