Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Eftersom min ridskola har lektionsåret indelat i tre terminen så hade vi teminsavslut igår på lektionen. Eller som jag lite skämtsamt...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ibland får man den starten på morgonen som man får och så får man jobba sig upp från det resten av dagen. Idag var det så. Vaknade upp...
Svar
0
· Visningar
220
  • Låst
Dagbok Nu har det gått 6 veckor sedan jag bröt armen. Jag har landat i någon slags acceptans över att vara enarmad, och ibland även tendenser...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hej, jag har fått "godkännande" av min mamma att köpa en till hund, men jag är lite osäker. Just nu har vi en familjehund på 2 år. Det...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: aaliyah123
·
  • Låst
Oro
Dagbok Usch vad jag känner mig låg. Var hos psykologen i torsdags och pratade igenom ett och annat. Jag känner ingen ro när jag är hemma...
Svar
0
· Visningar
156
  • Låst
Dagbok Kan någon gissa vad det här användes till? Det var dåtidens motsvarighet till broddar. Dessa snördes på hästens hovar för att förhindra...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Igår var det sitsträning och halvhaltar på lektions-schemat. Fick ta en värktablettscoctail innan jag åkte till stallet, trodde faktiskt...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Oj va många dagar sen jag skrev sist. Finner ingen riktig ro att skriva på telefonen eller plattan som när jag sitter vid en dator...
Svar
0
· Visningar
293
  • Låst
Dagbok Jag har gudskelov skaffat mig ett ridhuskort nu och det var i grevens tid för nu är det i princip hopplöst att rida ut med obroddad häst...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu är det början på dag tre av min sjukskrivning, ändå känns det som jag stressat mer än vanligt. Som att det är massa saker jag måste...
Svar
0
· Visningar
188
  • Låst
Dagbok Igår red jag min första hopplektion efter 1 1/2 års paus från det. Hästen jag fick var en bjässe på 180 cm! Lyckligtvis var han inte...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ibland blir inte saker som man tänkt. Plötsligt får man ett besked som slår så hårt att hela ens världsbild vänds upp och ner. Jag har...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Tre och en halv vecka har förflutit sen jag bröt armen. Sen jag skrev mitt förra inlägg här så lugnade nervsmärtan ner sig lite, och...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter att bloggen väcktes till liv så har den åter stannat av. Det hängde lite ihop med att min axel en dag gick ut i strejk. Det blev...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok Gick förvånansvärt snabbt att komma fram till försäkringskassan när det väl började ticka under 50 samtal före. Det konstiga var att ena...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Var hos psykologen i morse igen. Kom därifrån med en ganska bra känsla, vi hade ett givande möte! Hon har ändrat fokus från att "hästen...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Varför skriver jag här? Varför lägger jag ut så mycket om mig själv? Jag är en ganska stängd person fast med stora känslovågor. Kan gå...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Jag har kommit till skott och bokat in en hopplektion nästa vecka hos en som Seniorens ägare också rider för. Jag berättade att jag är...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ibland blir inte allt som man tänkt sig. Hade så bra humör igår att jag bestämde mig för att ta ett dressyrpass och inte ha vilodag. På...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Man kan inte annat än att älska hösten när det kommer så här fina dagar som det gjorde i helgen! Hade utsläppet tidigt på söndagen och...
Svar
0
· Visningar
304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp