Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok så var det dags gen. Indra har vilat fyra veckor och igår var det nypremiär! Det märktes att hon tyckte det var kul igen. Öronen...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ibland vet jag inte varför vi gör det, men tydligen bra för balansen. Hissade upp stiglädren tre hål och travade 3 km. Det var inte utan...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok För ibland är det bara för mycket för mig, ibland blir det bara helt fel. Ibland är det bara för mycket för mig, ibland blir det bara...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Har begärt lite mer nu ett tag av tinkern. Nu har hon lugnat sig så pass och tränats så länge att det går att rida en normal tur utan...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått konstatera att jag är den skittråkiga typen vars glas är halvtomt. Jag går omkring och noterar allt som inte är gjort och...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jävlar vad vi satt uppe länge igår wfter fisketävlingen och jävlar vad varmt det är idag. Sätra staket är ingen hit i 29 graders värme...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det fick bli en promenad till sjön med hunden och hästarna. Trots flugtäcken gillar de inte insekterna. Tinki steg i och Indra kom...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Inte en minut på hästryggen ännu. Har varit andra aktiviteter på schemat och låren är stumma som attan och den gamla vanliga nacken gör...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jaha, från mitt kärleksfulla grundläge blev det visst en störtkrasch ner i vansinnet....:meh: Eller ska jag kanske bara se det som ett...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag förbi apoteket och blev glatt överraskad av deras nya kampanj. Mens. Är det inte på tiden att vi alla börjar hjälpas åt för...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Ett mail, ett jävla tradigt skrivet mail med fakta enbart. Precis så politiskt korrekt man kan tänka sig. Inget som förvarnats ens de...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Sedan yogaretreatet för ett par veckor sen så har jag för det mesta haft en jätteskön känsla i kroppen av kärlek, harmoni och...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tog ut mellanväggen från transporten. Tänk om hon får panik och rispar upp sidorna som hon gjorde i den gamla. Tog ju en stund att komma...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Först en galopprunda på Indra, passade på att rida henne när lillmatte är borta på semester. Gick fint. Smalt var det. Jag är van vid...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har i många år funderat på hur jag ska kunna klona mig för att hinna med mer. Nu har jag svaret. Man ger mat och husrum till en...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag tog jag och mamma en tur upp mot toppen på Stakafjället. Märta är ju skadad så hon fick ligga hemma och kurera sig men hundsällskap...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Jag är chockad. Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att det var så svårt att sära på fightande hundar. Märta och jag är...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Mamma var här i några dagar i förra veckan. Hon hjälpte till med lite av varje. Tyvärr upptäckte jag idag att hon hade städat bort en...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vi red först rundan och tog fram sulkyn sedan. Indra tycker allt är läskigt i början så det blev att gå runt o lukta och kliva över...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp