Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Humöret landade någonstans vid fotknölarna idag trots att solen sken. Jag red ut med P då vi nött en del på ridbanan på sistone. Nu hade...
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag närde en liten förhoppning om att 2016 möjligtvis skulle kunna bli det år som jag skulle kunna friskförklara mig från min...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Uppe med tuppen idag, nu skulle laura och indra klippas. Bestämde mig för helrakning på Laura och Indra skulle få en liten fyrkant för...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok idag blev zingo riden ihop med alla andra. En liten tjej som passar så bra på henne. Synd det blir sällan, men bra när det fungerar...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Från ridlycka till hopplycka till otillräcklighetskänslor... Tja, nån gång måste ju vågen vända, eller hur?... Kvällens första lektion...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Doktorn ringde och berättade att senaste blodprovet visade bra värden. En del var till och med normala nu. Praktisk som jag är noterade...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ibland undrar jag vad det är som händer. Jag har inte pms just nu, men ilskan och irritationen bubblar. Jag undrar lite om det är en...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ibland inbillar jag mig att jag faktiskt lär mig rida när jag timme efter timme sitter på hästryggen och emellanåt tycker jag att jag...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Från ridlycka till hopplycka! :D Det här med hoppning är ju bara så himla roligt! Och jag fattar inte varför jag inte har tänkt på...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok :banana::bump::banana::bump: Så nu är det bara mobilen som saknas, en Iphone 6sPlus blir det. Springer runt och tjatar på gubbarna här...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vad kom snön ifrån? Helt plötsligt var det stora, blöta vita flingor som dalade ner på den mörka asfalten utanför fönstret när jag...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Förut hade jag ett driv. Jag tyckte allt var jätteroligt och spännande. Nu har jag tappat det helt. Det började för några veckor sedan...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok :)Idag blev det en tidig runda med Laura, Kajsa och lös Nelly. Vi hittade omkullblåsta små träd i en lagom gallrad skogsdunge. Jättefint...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det gick inte hoppa igår i blåsten. Blåsten tog lampan så det var svart. Idag har det varit hopptävling och vi satt som klistrade och...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Den är jättefin, vårt hästnet fynd! :banana::love:Snabbt ut i stallet och på med den. Sitter som en smäck! Ute ösregn och halv storm...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Äntligen dags för en ordentlig genomgång. Som vi har väntat på detta, nu hoppas vi på klarhet i sjukdomsfrågan. I ett och ett halvt dygn...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vilken ridkväll och vilket glädjepiller – kunde väl knappast ha varit bättre! :love: :love: Det känns som att min ridkänsla finns...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Minst en gång per vecka och ibland två gånger per vecka har Indras lillmatte tagit blodprov i armen sedan i julas. De börjar se ut som...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig lite dyster för närvarande. Och udda. Jag vet inte riktigt vilket det är som är först – om det är dysterheten som...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag är det inte skönt, inte på något vis alls. Men lektionen gick bra även om pilotens kondition och styrka är under all kritik. Det...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp