Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag tycker lite synd om mig själv faktiskt. Jag har haft tandvärk i en vecka nu :(. Jag har behandlat inflammationen med att rengöra...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok nu börjar jag känna mig utvilad, äntligen. Sova, vad skönt det är. Ögat kämpar jag med fortfarande. Rinner och blir irriterat men bättre...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ju mer jag håller på med hästar, desto mer intresserad blir jag av lära mig mer, inte bara ridmässigt, utan även då man hanterar dem...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I går firades julen hos mamma. En av mina systrar var också där. Det pratades givetvis en del om huset jag har köpt. Nästa år tänkte...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har gått på aikido en gång i tiden och skulle kunna tänka mig att börja igen men idag fick jag helt spontant öva lite. P tyckte...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har ridit P några dagar på rad nu och idag var han plötsligt avspänd och medgörlig på en gång :bow:. Det gick att skritta på lång...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Terminens sista två lektioner blev en hopplektion och en dressyrlektion. På sista hopplektionen fick jag rida Juvelen, den unga...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Igår kväll fick jag tandvärk. :wtf: Det var inte helt lätt att sova med värken och vid 3 vaknade jag och fick gå upp för att ta ett par...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Under två och en halv vecka i början av december så hade jag inte ont i kroppen. Jag kan knappt tro att det är sant när jag skrivet det...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter Ws hastiga insjuknande och bortgång i måndags uppstod något slags vakuum. Rutinen att gå till stallet och rida W var plötsligt...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok vad skönt, äntligen ska jag sova! Till sju iallafall sedan vill hästarna ut. Det är mörkt, regnit och varmt. Inget roligt alls just nu...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag fått ett preliminärdatum för inflyttning i huset! Det blir 1 mars och jag hoppar upp och ner av upphetsning, haha. Damen...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vad tomt det blev efter W. Vad gjorde jag förut på kvällarna innan han kom in i mitt liv? Tja, jag satt väl mest och häckade. Det är en...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Drygt 14 veckor tog det, och alla hästar är ju inte igång för att gå fullt ut i verksamheten, men nu är karantänen släppt. Men om man...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag fick precis ett telefonsamtal. W är på väg till kliniken i Ultuna. Han mår inte bra alls :cry:. En gissning är att det varit på...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tänk vad en misslyckad ridning kan förstöra en hel dag. Jag red ut en kortare runda på W idag. Han hade giraffhals och spjärnade emot...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter i spänd förväntan över när jag kommer kunna få möjlighet att flytta till mitt hus. Hur länge kommer jag få vänta? Jag kan...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Om jag börjar bakifrån med kvällens sista lektion så fick jag sitta på min storfavorit lakritstrollet Ägrim! Underbart! Men.... ...inte...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det måste jag säga gjorde mig ännu gladare än min egen nominering. Så nu jäklar ska jagas röster :D
Svar
0
· Visningar
162
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Wow, jag gick vidare till de topp tre finalister i kategorin "Årets Eldsjäl" på Kommunen Idrottsgala. Jättekul.....men.... jag kommer...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp