Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Minst en gång per vecka och ibland två gånger per vecka har Indras lillmatte tagit blodprov i armen sedan i julas. De börjar se ut som...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig lite dyster för närvarande. Och udda. Jag vet inte riktigt vilket det är som är först – om det är dysterheten som...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag är det inte skönt, inte på något vis alls. Men lektionen gick bra även om pilotens kondition och styrka är under all kritik. Det...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Taggataggataggatagga För jag vill verkligen INTE rida Z, vi passar inte ihop... alls...överhuvudtaget Dottern tyckte jag kunde ju prova...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Här om dagen undrade jag vad man skulle ha en sadel till. Nu har jag kommit på det. Det hjälper en helt enkelt att sitta kvar på hästen...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Markarbete med Indra på lördagen och hopning med Laura på söndagen. Indra var jättesparkig. Blev så trött på henne att vi kollade på...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Igår red jag ju P barbacka för första gången. Idag höjde jag ribban, bokstavligt talat. Mitt på ridbanan la jag en bom på ett par...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag vågade jag mig på att rida P barbacka. Jag la bara på honom ett schabrak som jag spände fast med en täckesgjord för att han inte...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Bokstäverna är suddiga. Båda ögonen har varsin sträng med ögonsalva. Det är inget fel på dem säger doktorn. Men konstant rinnande i ena...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Lite tråkigt att inte rida två gånger faktiskt, nu när jag har blivit van vid att rida två lektioner samma dag. Men men, sånt är livet...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag fick se denna musikvideo och blev alldeles betagen! :love: Vilket gäng! Vilken kreativitet! Och vad förbannat bra dom är! Vilka...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag hoppat med P! Jag började med cavaletti för trav och avslutade med att skutta över en bom som jag lagt på ett par...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den 29 december ska jag och några till från klubben gå på kommunens Idrottsgala J och jag bestämde förra helgen att vi skulle gå All-In...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Varit mycket på sjukhuset igen. Sjuksköterska kanske. Lite lagom, får göra något, men inte ta ansvaret fullt ut som en läkare...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så har då vårens ridtermin börjat, och det kändes roligt att få åka till stallet igen! Har haft lite meck med mina ridtider... Förra...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det blev lite kort om tid att rida idag men en halvtimme blev det i alla fall. P går från klarhet till klarhet. Idag var han riktigt...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Försöker febrilt hitta positiva saker med kylan och snön Än så länge har jag bara kommit på 2, fästingarna dör och inga leriga hagar så...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok var inne på tradera och letade efter en bra pannlampa. Em bourit letade jag efter då bukarna tyckt det märket var bra. Budade på...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok När jag vaknar på morgnarna så är det till en wakeup light-väckarklocka med radio. Det där med radiostation är svårt! Riktigt svårt...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tänk att jag inte tidigare har förstått att jag behövde ett inspirationsrum! :) Jag har kommit en bit på väg med rummet nu. Det är inte...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp