Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det är lite klurigt det där med om det är hoppning eller markarbete på ridskolan. Man vet inte riktigt förrän man får order om vad som...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hoppträning med tinkern, kan bara sluta på ett sätt. Hon är verkligen hoppglad.:). På uppvärmningen gjorde vi volter som ökades och...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ungefär så lång tid tog det att bli uppringd från en annonsör vars annons jag svarat på. Undrar om hon satt på telefonen? Jag hade inte...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det känns som att jag är inne på själva upploppet av mitt råkat-engagera-mig-i-förmånga-aktiviteter-på-samma-gång – rejs. Jag har...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Blir lite konstigt när man är inställd på att rida en viss häst...och så är man uppskriven på någon annan Såg lite ut som :idea: när...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Är säker på att jag fullkomligt tröttnat på mitt jobb. Borta är känslan av att det går framåt, att vi utvecklas och framtidstron. Det...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Igår var P värre än värst. Jag tror att det måste ha varit älg eller vildsvin i närheten när vi var ute i skogen, för när jag stannade...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är en vecka kvar nu. Lite drygt egentligen, men jag har som mål att ha så gott som allt färdigpackat om en vecka. Senast söndag...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det där med att flytta är inget jag är så road av. Sedan 1994 har jag flyttat 7 gånger. Den här gången ska väl bli den sista. Det är...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Av någon outgrundlig anledning har jag anmält mig till en hopptävling som ridskolans ridklubb anordnar. :) Jag har aldrig tävlat förut...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Fick bli Indra igen. Ska det passa någorlunda med träning och pay and jumps blev vi tvungna att ändra hennes träningsvecka. Alla fyra...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag tog mod till mig och vågade galoppera Stora Z.......och vilken himla mysig galopp han har. Nu var allt så klockrent, han var samlad...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok För många år sedan, när jag började arbetsträna för att komma tillbaka, så hamnade jag på den lokala handelsträdgården. Där trivdes jag...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag kan inte förstå hur svårt det ska vara för mig att hitta en tidsbalans. Jag hade ju uppenbarligen trampat i jordgetingboet igen nu...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok IÅkte iväg vid nio. Lite nervösa över hur det skulle gå. Det är den längsta sträckan hon åkt transport. När oron var över för det kunde...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Igår efter ridningen kände jag att jag kanske borde sluta rida, för det går ju aldrig bra. Det kändes bara så tråkigt. Idag red jag ut...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ursäkta språket men jävla :devil: :turd::rage: bil Tur i oturen att jag har bilbesiktningen på promenadavstånd från jobbet. Nästa gång...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Satt på jobbet och konstaterade att det kändes som att nånting inte var riktigt bra. Jag kände mig alldeles luddig i hjärnan och la mig...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok :eek:....man tycker man kortat stiglädren så att man sitter med knäna under hakan och ridläraren säger åt en korta för dom är för långa...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Humöret landade någonstans vid fotknölarna idag trots att solen sken. Jag red ut med P då vi nött en del på ridbanan på sistone. Nu hade...
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Semester.
  • Hiss och diss del 5
  • Glassmaskin-Era bästa recept

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp