Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Terminens sista två lektioner blev en hopplektion och en dressyrlektion. På sista hopplektionen fick jag rida Juvelen, den unga...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Igår kväll fick jag tandvärk. :wtf: Det var inte helt lätt att sova med värken och vid 3 vaknade jag och fick gå upp för att ta ett par...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Under två och en halv vecka i början av december så hade jag inte ont i kroppen. Jag kan knappt tro att det är sant när jag skrivet det...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter Ws hastiga insjuknande och bortgång i måndags uppstod något slags vakuum. Rutinen att gå till stallet och rida W var plötsligt...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok vad skönt, äntligen ska jag sova! Till sju iallafall sedan vill hästarna ut. Det är mörkt, regnit och varmt. Inget roligt alls just nu...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag fått ett preliminärdatum för inflyttning i huset! Det blir 1 mars och jag hoppar upp och ner av upphetsning, haha. Damen...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vad tomt det blev efter W. Vad gjorde jag förut på kvällarna innan han kom in i mitt liv? Tja, jag satt väl mest och häckade. Det är en...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Drygt 14 veckor tog det, och alla hästar är ju inte igång för att gå fullt ut i verksamheten, men nu är karantänen släppt. Men om man...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag fick precis ett telefonsamtal. W är på väg till kliniken i Ultuna. Han mår inte bra alls :cry:. En gissning är att det varit på...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tänk vad en misslyckad ridning kan förstöra en hel dag. Jag red ut en kortare runda på W idag. Han hade giraffhals och spjärnade emot...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter i spänd förväntan över när jag kommer kunna få möjlighet att flytta till mitt hus. Hur länge kommer jag få vänta? Jag kan...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Om jag börjar bakifrån med kvällens sista lektion så fick jag sitta på min storfavorit lakritstrollet Ägrim! Underbart! Men.... ...inte...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det måste jag säga gjorde mig ännu gladare än min egen nominering. Så nu jäklar ska jagas röster :D
Svar
0
· Visningar
166
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Wow, jag gick vidare till de topp tre finalister i kategorin "Årets Eldsjäl" på Kommunen Idrottsgala. Jättekul.....men.... jag kommer...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag höll jag föredrag( för hundrade gången om samma sak för samma människor) men idag så tänkte jag på vad min jobbarkompis sa om...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 005
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok För om inget mer inträffar blir stallet friskförklarat nästa helg. På lördag ska hela stallet skuras och ridhusen "gasbombas" Blev dock...
Svar
0
· Visningar
155
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så blev det sista hoppträningen innan vinteruppehållet. Nu ska jag hålla mig till slutet av januari..... Kommer inte gå. Tinkern är så...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag när jag kom hem från jobbet kastade jag in lite mat i ugnen och gick sedan ner till stallet för att mocka lite medan maten blev...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp