Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Förra året fick jag ett erbjudande om att gå en utbildning, mot att jag ställde upp och engagerade mig ideellt i en förening och förband...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Dagen började bra med att jag vaknade i hyfsad tid. Det är bra för då kommer jag oftast till skott med att göra yoga. Jag har fått en...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag fått veta att det finns hindermaterial här, vilket jag inte hade en aning om. Några cavalettibockar och några bomhållare...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok När jag kom till veckans första hopplektion och såg att jag stod uppskriven på Juvelen så blev jag väl kanske inte helt eld och lågor i...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok ...i fejjan....med en stol. Så känner jag göra på en person just nu. Tar man på sig ett åtagande i en styrelse genomför man det, möjlig...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Lördagen började med att jag var sen hämta upp dottern, som just när hon satte sig i bilen kom på "kameran". Ringde hästägaren som...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Försöker få in filmen men det vill inte idag. Felfritt på 60 cm blev det. Duktig tjej.
Svar
0
· Visningar
192
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så länge har jag velat ha ett eget hus. Det är ungefär så länge sedan som jag flyttade ut från asfaltsdjungeln i Stockholmsförorten...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Funderar vidare kring min ridning på ridskolan, efter den katastrofala lektionen på Bukett. Varför gick det så dåligt, vad kan jag lära...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ibland händer det saker som sätter saker och ting i ett perspektiv som man normalt inte uppfattar i vardagen därför att man går omkring...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Även denna vecka bjöd på en för mig ny bekantskap. Jag fick sitta på Sunny Boy, en liten nätt och spenslig fux med fullblod på mödernet...
Svar
0
· Visningar
376
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok bar för att få visa de fina bilder min dotter fotade i lördags :D Hon har börjat sammarbeta med en makeup-artist, så det kommer bli mer...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Min rädsla över ålderdomen, sjukdomar och att tiden nu börjar rinna iväg vill inte släppa greppet om mig. Jag skrev tidigare om att jag...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det här med mitt husköp har minst sagt varit en händelserik resa med ett flertal oväntade vändningar och det är ju inte klart än så det...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Helt oplanerat blev det en barbackatur idag. Kajsa kom förbi precis när jag skulle släppa ut hästarna, barbacka. Så det blev en...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok I helgen har jag ridit båda hästarna både lördag och söndag. Det har bara blivit uteritter med gossarna. Med W hittar jag lite nya...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok sista inhoppningen för vintern. Nu har Indra tränats i två omgångar och är väl framme för sin ålder tycker tränaren. Eftersom jag aldrig...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ibland undrar jag vad som rör sig i huvudet på den där hästen. Nu har ju han och W fått byta hage och går precis bredvid grishagen. Den...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den senaste tiden har det varit full fart med all aktivitet kring husköpet. Min telefon har gått varm och redan i förrgår fick jag en...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag älskar fart. Ju snabbare det går och ju mer fartupplevelse jag får, desto mer levande känner jag mig. Närmare livet, på nåt sätt...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp