Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag brukar veta vad jag vill och har rent av rätt bestämda åsikter på många områden. Men när det kommer till större beslut är det...
Svar
0
· Visningar
606
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det var som om akupunkturen sträckte sig ner, tog tag i mina händer och lyfte upp mig ur den grop jag var i. Jag är så oändligt tacksam...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ja, man kan ju inte lyckas varje gång... Nu har det ju faktiskt gått så himla bra och varit så roligt ett tag, så det är väl självklart...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Inte jag som ska rida utan dottern på medryttarhästen Blev lite rörd när hon ville jag skulle följa med och stötta. Trots att både...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok första hoppträningen i ridhuset och vi fick inte vara med ponnysarna utan blev förflyttade till stor häst gruppen. Det är liksom inte...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag var lite fräck i mitt sista blogginlägg och stack ut näsan och skrev att det skulle bli svårt att toppa den riddagen. Men det gick...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ibland undrar jag hur folk kan var så himla nöjda. En kompis som precis skilt sig för några dagar sedan är så nöjd med sitt liv. Hon har...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Om du frågar mig vilka hästar jag gillar bäst på ridskolan så blir mitt första självklara svar Ägrim, sen skulle jag nog säga Laroko...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Samtliga de tre hästar jag "får" rida är nu borta från lektionsverksamheten. Så om jag inte lyckas gå ner 20 kg på ett par veckor ser...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är helt galet vad jag längtar efter ett eget hem. Vissa dagar mer än andra. Nu i morse fick jag ingen dusch trots att jag var i...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag red P idag igen. Hovis kommer inte förrän i morgon så W får skor runt om igen. Under tiden får han stå i hagen och samla energi...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok satte upp alla hinder på åkrarna runt huset sedan racade vi på med tinkern, Indra och Kajsa. Vad kul det är!:banana:
Svar
0
· Visningar
195
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag gått för långt tycks det. Tänk att det är så jobbigt att en kärring säger ifrån när det enligt denne är heltokigt. Det är...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Är så trött på den här segdragna förkylning så nu kör jag vad som ska vara en dunderkur Ingefära, gurkmeja, citron och rå honung mixas...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok W har tappat en sko och kan inte ridas just nu, så idag red jag P igen och det börjar märkas att han fått gå mer den senaste veckan...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Kan ni förstå känslan av förvåning och lättnad när man ställer sig i duschen efter två ridlektioner, och det INTE svider och gör ont...
Svar
0
· Visningar
184
  • Låst
Dagbok Jättepigg och ville se allt, småtravade och hade svårt med uppmärksamheten till ryttaren. Var ju hästar överallt! Indra varverkligen...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har bestämt mig för att hoppa på kursen ”Gör din grej” igen. Jag gick den för snart 2 år sedan, och den var orsaken till att jag...
Svar
0
· Visningar
247
  • Låst
Dagbok jädrans vilken träningsvärk jag har. Körde H.I.T i måndags och nu klarar jag knappt av att nysa. Tur Indra ska hopa imorgon så jag får...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag tänker ibland att det är lite för mycket att jobba heltid, d.v.s. 8 timmar per dag. Vi har ju idag effektiviserat så mycket att det...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp