Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok In med våren och ut med vintern. Att värmen aldrig ska komma! Nu hjälper vi den på traven. Termotäckena hängde i stallet, i slutet av...
Svar
0
· Visningar
155
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har funderat lite på hur det ser ut på bostadsmarknaden i juli när jag är ledig och kan söka hus och misstänkte att det nog kunde...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok En skadad ryttare på Kajsa och lillan på Indra. Själv gick jag med runt så de inte skadar sig mer ifall. Dessutom ingen tinker eller...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Solen skiner, äppelträden blommar i vitt och rosa ihop med den stora häggen, som luktar juvligt nu medans den blommar. Ibland är livet...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok På jobbet har jag en deadline på 20 kompendier som ska vara klara i morgon klockan 10. Jag har fått vänta på material för att kunna fixa...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Genom att byta och köpa ridlektioner så har jag lyckats få till hela 9 hopplektioner hittills den här terminen. :banana: (- och terminen...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är fasiken helt sjukt, vem betalar så mycket pengar för en lägenhet, visserligen en jättefin lägenhet men ändock en två-rumslägenhet...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Två fullspäckade dagar med massor av intressanta föreläsare. Tal av Skl's vd. Mycket intressant om hur man lockar ungdomar till världens...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det uppstår ju en del frågor medan man sitter och bläddrar bland husannonser. Och var hittar jag svaren? Här på Buke kanske? Det är nog...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hade nämligen överlåtit lektionen på min dotter då det var hoppning. Det var nog den rörigaste ridlektionen vår grupp har haft på länge...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fick äntligen på hästarna sadel och träns efter en dag med fönsterputsning och blom plantering. Kom ut och hoppade upp. Fem hundra...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag bläddrat igenom hemnets annonser i totalt 10 län, uppdelade på 4 sökningar. Det har varit objekt med en tomtarea på över 2000...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det regnar ihållande så jag har inte haft den minsta lust att gå ut så jag sitter inne och häckar. Dessutom har någon glömt att stänga...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag brukar se mig själv som en person som mer ser till personlighet än till yttre attribut och eventuell kategori hos dom jag möter...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ibland tänker jag tillbaks på människor jag mött som jag inte har kontakt med längre. Igår drömde jag t.ex. om den kompis jag hängde...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hemnetknarkaren fick vatten på sin kvarn så jag sitter och glor sida upp och sida ner på husannonser. Tyvärr verkar det som om man inte...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag blev väl inte helt nöjd när jag på min ordinarie ridlektion såg att jag stod uppskriven på Vera. Jag kan tänka mig många andra...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Försökte få in kompisens häst santo i hästtransporter, i en timma. Då backade jag upp den mot stalldörrarna och efter fyra försök var...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Lite jobbigt idag på morgonen, ända tills jobbarkompisen kom på att det var halvdag idag. Det är ju dag innan röd dag! Förbättrade...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har sedan en tid fått klart för mig att om/när jag flyttar kan jag ta jobbet med mig. Först trodde jag att det bara var prat, men...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp