Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

Dagbok I morse.. Idag är det våffeldagen, vilket är dagen jag minns som min kattstammor Tessies födelsedag. Jag ser olika igenkänningsfaktorer...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: IngelaH
·
Dagbok Men anledningen till bortavaron är inte lika rolig. Min pappa har varit RIKTIGT uschligt dålig i slutskedet av KOL i ett halvår och åkt...
Svar
3
· Visningar
671
·
Dagbok Unionens arbetslöshetskassa höll tydligen med Unionen Bergslagen, att det var för jävligt att det strulat så här mycket... Jag loggade...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Wille
·
Dagbok Efter fyra mejl och två samtal med fakturaavdelningen för färdtjänst, ska jag nu få kopia på den faktura som "de har skickat, via...
Svar
0
· Visningar
399
·
Dagbok Fem månaders kamp för rätt till ett arbetgivarintyg, att skicka in till A-kassan och A-kassan skickar det här 2 minuter efter att jag...
Svar
8
· Visningar
775
Senast: Catsu
·
Dagbok Min farbror skickade över sitt elstöd till mig via swish igår. "Du behöver pengarna bättre än mig". Han har sitt på det torra efter ett...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: Trist
·
Dagbok Köpebröd som variation till hembakade små små små frallor... Och pålägg!!! Den känslan. Jag kanske orkar ta en sväng i solen med...
Svar
0
· Visningar
418
·
Dagbok 1 oktober 2021, skrev jag på att jag mottagit uppsägning med 12 månaders betald uppsägningstid HEMMA, då arbetsgivaren "inte hade...
Svar
0
· Visningar
555
·
Dagbok 55 minuters telefonkö på Unionens rådgivning, vill du bli uppringd... Jag hoppas att de ringer upp nu och sen inte kopplar mig vidare...
Svar
0
· Visningar
400
·
Dagbok Jag börjar undra om det verkligen ÄR billigare att baka, än köpa färdigt fika- och matbröd... Slut på mjöl och salt igen... Mitt...
Svar
0
· Visningar
445
·
Dagbok Träning, bra zoo, Krämaren och årsmöte med smörgåstårta. Jag var välkommen hem kan jag säga och jag satt och knöt av mig skorna 30...
Svar
0
· Visningar
382
·
Dagbok När kommunen hade hand om länstrafik och färdtjänst, kom tjänstemän hem fill personen som sökte färdtjänst och tittade hur det såg ut...
Svar
3
· Visningar
726
·
Dagbok Aktivititetsrapporterat AF - check Tidsrapporterat Unionens A-kassa check Skrivit mejlt till arbetsförmedlingens handläggare att jag...
Svar
4
· Visningar
626
Senast: Enya
·
Dagbok Nu alvedon, katt under armen och säng med dubbla täcken.... I morgon dags att skicka in aktivitetsrapport till af, ska komma ihåg att...
Svar
2
· Visningar
470
Senast: Lycan
·
Dagbok Bör man inte få fakturor att betala, innan man får dylika brev. Detta brev är utställt 230130 jag fick det idag..... Inga e-fakturor...
Svar
3
· Visningar
631
·
Dagbok Jag skickade den här bilden till arbetsgivaren och sa att om de behöver ytterligare instruktioner om hur man skriver arbetsgivarintyg...
Svar
3
· Visningar
1 255
Senast: Shaggy
·
Dagbok jag vill bara ha det samlat nånstans, utan att behöva sitta och bläddra i facebookflödet. Idag är det köksregionen som ska få en...
Svar
2
· Visningar
673
·
Dagbok När man är godissugen och måste hålla i plånboken, så får man ta vad man har i skafferiet. Kikärtor i tetra, häll av vatten och torka...
Svar
1
· Visningar
353
Senast: em-pirre
·
Dagbok Nu ringde arbetsförmedlingens arbetsterapeut... Den borttappade koden (det hade ingen talat om för mig) om min funktionsnedsättning som...
Svar
0
· Visningar
493
·
Dagbok Det är ju hindersmäss och folk behöver värma sig. Hoppas de handlade ordentligt både på marknaden och på fiken. Jag fick inte tag på nån...
Svar
6
· Visningar
630
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur