Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Så skulle man lätt kunna sammanfatta gårdagens ridlektion, som var markarbete förövrigt Inte lätt sitta på en bakskygg PSM-tanthäst när...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Inga bockar, inget stanna och backa och behövde inte använda ridspöet en enda gång (däremot talade jag om i början på lektionen att Hey...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Vi ska gå och lära oss lite nya trick jag och Doby. Är det något Doby gillar så är det göra trix, för då får man godis och godis är gott :D
Svar
0
· Visningar
216
·
  • Låst
Dagbok Fick inte tag på någon ny domare alt överdomare, så vi körde sittande överdomare hela tävlingen. Blev bara 38 starter tillslut Allt flöt...
Svar
0
· Visningar
361
·
  • Låst
Dagbok Suttit och ring och sms efter en ny dressyrdomare då den ena har akut opererats för blindtarmsinflammation. Verkar helt stört omöjligt...
Svar
0
· Visningar
217
·
  • Låst
Dagbok Så kan det gå när man är i tävlingsarrangörsmode, snurrar lite för mycket i skallen just nu. Det var visst skänkelvikningar, inte en av...
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok Igår var vi och tog farväl av vår gammelkatt, dottern skrev ett riktigt fint inlägg på sin blogg Vila i frid gamla vän Ikväll fick...
Svar
0
· Visningar
277
·
  • Låst
Dagbok Så var min helg. Mina nya gummistövlar må vara snygga men fullständigt livsfarliga på blöta ö-klippor. Har lätt ont i vänster lår, mest...
Svar
0
· Visningar
259
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker inte om köra i stan, så är det. Det är två aspekter 1. jag hittar inte 2. jag känner skräck över ifall jag ska hitta...
Svar
0
· Visningar
253
·
  • Låst
Dagbok Ja, för ärligt talat kan man nog i ärlighetens namn inte kalla det för hoppning Nina och jag skuttade fyra gånger över den hissnande...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok Nästan gång vi bygger om köket kommer jag ha DUBBLA diskhoar, och inte räkna med att alltid ha en fungerande diskmaskin. Eftersom...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Nej det var nog inte smart rida i tisdags och det var defenitivt inte bra gå på massage i går (även om musklerna tyckte det) I natt har...
Svar
0
· Visningar
238
·
  • Låst
Dagbok Blev något förvånad när jag var uppsatt på Häxan Surtant aka Nina och inte Goliat Visade sig vi hade markarbete idag och bommar är inte...
Svar
0
· Visningar
228
·
  • Låst
Dagbok Ojoj jag klara mig mycket väl utan massa drama på klubbtävlingarna Tack o lov är det sällsynt vi behöver ringa efter ambulans på våra...
Svar
0
· Visningar
215
·
  • Låst
Dagbok När halsflussen la sig så kom förkylningen som ett brev på posten och med förkylningen fick jag helt plötsligt infektionsastma Efter en...
Svar
0
· Visningar
284
·
  • Låst
Dagbok Tror sambon återsmittat mig :mad: Borde nog inte rida ikväll, men jag avvaktar lite till eftermiddagen innan jag ev sjukskriver mig...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok Någon som tror jag har liiite svårt fokusera på jobbet. Det kliar i hela kroppen, vill helst kasta mig in i bilen och åka dit och kolla :D
Svar
0
· Visningar
183
·
  • Låst
Dagbok Sitsträning i galopp när man blir både svettig och andfådd av att spänna sadelgjorden :up: Det är inte världens bästa uppladdning att...
Svar
0
· Visningar
203
·
  • Låst
Dagbok Helgen började med hemgång från jobbet i torsdags med huvudvärk deLux och feber. Så himla perfekt eftersom vi skulle till Wasahamnen och...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok Ja, pratar ju inte om mig själv utan om mitt fluffmonster. Missförstå mig rätt han är helt underbar men han har tendenser driva mig till...
Svar
0
· Visningar
217
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka