Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Gå ut i det här vädret med en övertaggad hund utan broddar? Höll på göra värsta praktvurpan på gårdsplan men lyckades "bara" slå i ena...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ställde mig på vågen i morse -2,5 kg :up: Det betyder att den mesta överskottsvätskan är borta, och det känns rent kroppsligt också Nu...
Svar
0
· Visningar
169
·
  • Låst
Dagbok Vet inte hur många rundor till damernas jag gjort fram tills nu, men det verkar lugna ner sig Visst jag har druckit 1 liter rent vatten...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok BIA-mätningen igår var intressant, att jag har mer fett än snittet för en kvinna i min ålder och längd ska ha var ju ingen överaskning...
Svar
0
· Visningar
277
·
  • Låst
Dagbok Så var det då dags igår att göra det obligatoriskta fystestet innan själva gruppen startar. Ska hinna göra ett BIA-test innan onsdag...
Svar
0
· Visningar
280
·
  • Låst
Dagbok Röda dagar (då ridningen är inställd) + förkylning gjorde att jag inte kom upp på hästryggen igen förens igår. Lite förvånad stod jag...
Svar
0
· Visningar
275
·
  • Låst
Dagbok När ovanstående bokstavskombinationer i bilen slutade fungera och det var en blandning mellan tvättbräda och slush på vägen då var det...
Svar
0
· Visningar
298
·
  • Låst
Dagbok Doby var klart snabbast på julshowagilityn och fixade tunneln som ingenting (jo, vi hade tränat lite dagen innan med varieat resultat)...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok Efter incidenten i onsdags natt har jag blivit sjukt nojig så fort hunden skäller inomhus :crazy: I går kväll drev jag äldsta sonen till...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Herregud vad glad jag är över att vi har en skällig vaktande hund just nu För mitt i natten var det en för oss helt okänd person som var...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Gårdagens ridlektion, ja vad ska jag säga O_o Själv tyckte jag det gick skit, något bättre mot slutet men när hästen STANNAR i varje...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok Den kommentaren fick jag igår efter hundkursen Jag såg ut som :confused: Va? Vem? Min hund? Missade du totalt pälsmonstret som låg och...
Svar
0
· Visningar
241
·
  • Låst
Dagbok Funderar allvarligt på HUR jag ska komma upp i sadeln i morgon Menar det är ju sällan första dagen efterträning som är värst utan...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok Börjar hitta knapparna på tanten mer och mer i ridningen, även om jag känner att min stela rygg hindrar en del. Hon var dessutom...
Svar
0
· Visningar
265
·
  • Låst
Dagbok Gick hyfsat bra ändå måste jag säga. Ska ta lite kortare promenad innan nästa gång, men vi var lite för tidiga till kursen och det är...
Svar
0
· Visningar
225
·
  • Låst
Dagbok Fick förfrågan för ett par veckor sen av en bekant om vi ville ha fårkött, har aldrig riktigt ätit får så vi beställde bara en "halva"...
Svar
0
· Visningar
208
·
  • Låst
Dagbok Har totalt fastnat i den här podcasten http://serialpodcast.org/ Började lyssna i går och har tre avsnitt kvar innan nästa kommer i...
Svar
0
· Visningar
230
·
  • Låst
Dagbok Det är väl som man säger, börjar något strula så fortsätter det Men tävlingen blev nog rätt lyckad i alla fall, att vissa lektionshästar...
Svar
0
· Visningar
224
·
  • Låst
Dagbok Om man har så pass ont i ryggen att man behöver be om hjälp sadla kanske man borde tänka tanken, nej jag ska nog inte rida...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Igår var första kursdagen av fyra på Trickskursen och Doby var väldigt duktig. Något övertaggad i början, han kände direkt i igen...
Svar
0
· Visningar
204
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka