Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur I söndags när jag skulle gå och skura ponnyernas vattenkar tog jag en genväg genom kornas (highland cattle) hage och döm om min... 2
Svar
26
· Visningar
2 446
Senast: Luff
·
Övr. Djur Har två kaniner osm jag haft sedan januari. Dom var rätt magra när dom kom och har väl gått upp lite mera i vikt nu. Men det är bara...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Jojjo811
·
Z
Övr. Djur Nu har jag blivit hamsterägare och jag undrar vad hamsterns Basföda är ... Tycker att hamstern jag fått hem är ngt gles i pälsen och...
Svar
5
· Visningar
3 258
Senast: Nera
·
Övr. Djur Igår blev min hund biten av detta djur i överläppen. Den satt som satan men vi har ingen aning om vad det är för bagge. Någon som är...
Svar
5
· Visningar
1 409
Senast: Royal_724
·
S
Övr. Djur Nån som gjort de eller har erfarenhet från sånt där?
Svar
4
· Visningar
943
Senast: _Sparris__
·
T
Övr. Djur Om en vecka skall jag resa med min kanin och jag skulle gärna vilja ha tips och råd. Kanske någon som har rest förrut kan berätta hur...
Svar
8
· Visningar
7 827
Senast: ninni_
·
Övr. Djur hehe :) dom är såå söta och riktiga bustjejer! Belsebub (korsning med dumbo) Lucifer 2
Svar
33
· Visningar
2 266
Senast: Meibla
·
S
Övr. Djur Jag har två chinchillor på 6 och 4 år . Nån som är bra på chincillor som kan ge tips ? Är inte världens bästa på sånna djur . Har haft...
Svar
2
· Visningar
1 271
Senast: Saknar_dej
·
E
Övr. Djur Denna tjur blev för tuff och smart för Bullridning så den pensionerades http://www.7humor.com/link/?156018
Svar
13
· Visningar
1 120
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Djur Jag har fått tebax mina råttor av mitt ex. :D Efter 1 års kämpande för att få hem dom så är dom äntligen här :bow: :love: Visserligen...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur Kan man ha ett marsvin ute på sommaren? Typ om man bygger en bur ovan marken och dem har bra skydd?
Svar
17
· Visningar
2 988
Senast: Ponny_Freaket
·
Övr. Djur Jag är sugen på att skaffa en igen... :) Hade det när jag var liten och bodde hemma och den blev så tam och social, jätterolig! Tycker...
Svar
4
· Visningar
12 143
Senast: milly
·
E
Övr. Djur Jag ska bygga en ny utebur åt min kanin. Men jag har ingen aning om hur den ska se ut! Tips? Bilder? :)
Svar
5
· Visningar
6 105
L
Övr. Djur Jag har hört att djur tycker mest om namn som har bokstaven s i sig. :D
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Lavinia
·
L
Övr. Djur Heejsan alla djurvänner! Jag har en vädur som är jättesnäll. Han är tam och går själv i hela huset, dock har vi köpt honom av några...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: Linda_nicole
·
Övr. Djur Tja, första gången jag testar teckna detta djur. Tog oändlig tid. Hyfsat nöjd med resultatet då det var svårare än jag trodde. "suddet"...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Tinen
·
S
Övr. Djur ...en av miljoner, men ändå :crazy: min kompis har hittat en liten bortsprungen/utslängd vädur på sin tomt för några dagar sedan, och...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: Sockeplast
·
M
Övr. Djur Denna fråga kommer troligtvis flyttas men jag försöker ändå, för jag har nog större chans att få snabbare svar här.Skulle plocka in mina...
Svar
12
· Visningar
1 428
Senast: marina w
·
S
Övr. Djur skulle nå vara intreserad av en klubb som har aktiviteter för följande små djur sälskaps djur kaniner råttor möss gerbil...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: soffeloffan
·
E
Övr. Djur Jag brukar hoppa lite med en av ridskolans kaniner. Han hoppar högt och bra med hur får jag honom att följa efter mig och inte sticka...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Harmoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka