Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Vad tycker ni om att klämma er in i en varm kavaj på sommaren och frysa på vintern? Känns det inte lite som att ridsporten (och... 2
Svar
23
· Visningar
2 825
Senast: Extrem
·
Western vet ej om tråden ligger rätt, den får flyttas annars! Jag undrar lite var man ställer ut appaloosor, vet ju att deras klubb har en...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: onlyappaloosas
·
Hoppning jag har en liten prinsessa ej slutmätt mellan 150-155cm vilka är de rimliga avstånden att räkna med mellan galoppbommar och...
Svar
7
· Visningar
2 170
Senast: xxstasia
·
S
Islandshäst Hej! Jag skulle behöva veta lite om gångarterna, tex hur man exakt ser villken gångart häste går i från marken, någon som vill hjälpa...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: Snerra
·
P
Körning Så har snön äntligen kommit till Skåne! Shiit va glad jag blir varenda gång:) Och det gäller ju verkligen att utnyttja minsta lilla...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: Primadonnan
·
F
Trav jag vill ha bomull i öronen på min häst när den skrittas igång efter boxvila, men hon skakar ur det när hon ruskar på huvudet och nåt...
Svar
10
· Visningar
1 145
Senast: missdragon
·
Western jag ska nu börja tävla lite smått med min häst, och måste då ju skaffa alla licenser som behövs... WRAS tävlingarna så behöver man...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: old sorrel
·
P
Körning Är det någon som har lust att följa med på långtur i sommar, med shettis? Jag och min lilla kille vill ut och åka, vara borta några dar...
Svar
12
· Visningar
1 362
Senast: _moa_
·
Dressyr Får man ha huva när man tävlar dressyr? Och får man stoppa bomull i öronen på hästen? :angel: /Line_N som har en häst med...
Svar
16
· Visningar
2 256
Senast: Vår_Vinter
·
S
Western Letar efter en väst som är så smidig som möjligt, rider western med min donna och då vill jag ha en smidig väst. Just nu så har jag...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: Chex
·
Körning Jag undrar var men ska leta om man vill ha en lite finare vagn till ett russ. Vagnen ska helst inte vara så dyr. 2
Svar
33
· Visningar
4 329
Senast: Iris71
·
S
Hoppning Tänka kolla om någon kunde hjälpa mig med lite frågor. Jag är inte så hemma i det där med tävlingar och så då jag aldrig hade tänka... 2
Svar
22
· Visningar
1 903
Senast: Idasagare
·
D
Trav vad för sorts pulsmätare använder ni och hur använder ni dem? har börjat fundera på sånt här redan, har ett tredygn gammalt... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 227
Senast: ghost
·
Körning Att klä HÄSTEN för körning ute i kylan är INGA problem.. Körtäcke.. med reflexer , benskydd och reflexer, reflexer i huvudlaget, svans... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 814
Senast: hopp_o_galopp
·
H
Dressyr Vad finns det för märken som har flatseat/close contact modeller? Jag vet om Jaguar och Pariani. Butet och Equipe också - väl? Vad... 2
Svar
25
· Visningar
3 770
Senast: hopp_o_galopp
·
Trav Jag blev en aning förvånad över den här artikeln på travavl.com; http://www.travavl.com/nor-art-quickpay.htm Är det bara jag som har...
Svar
9
· Visningar
1 172
Senast: Snabbe
·
Islandshäst Min lilla isis har blivit väldigt passaktig på senaste tiden så nu undrar jag hur man får han i lite bättre form??? För tölten har han... 2
Svar
20
· Visningar
2 712
Senast: Soyaa
·
B
Islandshäst Behöver några bra övningar för min nyköpta häst att slappna av och bli lång och låg! Kan tänkas att mina volter börjar bli lite... 2
Svar
23
· Visningar
3 679
Senast: Soyaa
·
Tävling Ja, man kan ju börja fundera. Suttit i en veckas tid nu och försökt få någon ordning på alla märkliga anmälningar. Hade vi haft... 2
Svar
35
· Visningar
3 150
Senast: Kallebus
·
S
Islandshäst :bow:Hej på er alla! Jag har precis skaffat en äldre islandsherre och har några allmänna frågor som jag hoppas att få svar på. Vi , min... 2
Svar
22
· Visningar
2 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka